Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:51] Alaria: Koszi! :)
[21:19] Alaria: Ma meg lepnem kene... :S
[21:19] Alaria: Valaki keltse fel a letoltomanot!
[20:47] Danair: Helyes!
[20:46] Salle: megyek leiszom magam én is
[20:45] Salle: pont feladtam egy fordulót még előtte. Akkor ennyi mára :)
[20:45] albertus: Egy hordóval ?
[20:42] Danair: Most akartam nekiállni a TF-nek, de akkor inkább megiszom a Traminimat és filmet nézek :)
[20:27] Neal: úgy néz ki megállt
[09:42] albertus: Ha be van àllitva ....
[22:46] Roante: Ilyen esetekre nem jo az autojelentkezes?
[22:28] Spunk: Na tudom is mit felejtettem el. Olimpiára jelentkezni :|
[17:15] Kati: Grat!
[16:18] cabal: No, becsúszott egy első hely az egyik karakteremnek. :)
[15:37] Tihor Miklós: kész az olimpia, lehet lépni. köszi a türelmet!
 
Jelenleg bejelentkezve:
Roante
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1464 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Kérdés:A bunthar zsak/magikus hatizsak osszeadodik a megbuvolt utazoladaval?
Ki/mikor kérdezte:Godness - 2004-08-17 10:36:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Igen. (mint ahogy az oldalzsáké is)
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

ssanya - 2010.01.04. 10:41A válasz nem értékelhető!
Bakker, ezt de beneztem... :S jovanna, felevente egyszer en is lehetek noob... elnezest, es koszi a felvilagositast (keremkapcsojjaki...)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2010.01.03. 23:56Szerinted ez a válasz:
ssanya: idézet a mágikus hátizsák enciklopédiájából: "A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval..."
 
ssanya - 2010.01.03. 23:17A válasz nem értékelhető!
És a mágikus hátizsák és a bunthar zsák összeadódik-e? Logikusan igen, de ki tudja...
 
Koc - 2004.12.01. 08:46 0 A válasz nem értékelhető!
Nyilvanos fordulo: 4725/311.

1 megbűvölt utazóláda (#1218) {60} [2.00]
2 bunthar zsák (#734) {100} [6.00]
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

(ahol 195 = 150+25+20)
(megj.: 2 bunthar zsak nem adodik ossze :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.17. 12:52Szerinted ez a válasz:
Igen. (mint ahogy az oldalzsáké is)
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz