Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
[16:05] calen: Az UL küldés mindenesetre leállt. Ezt most biztató jelnek veszem.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Yoro
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Mi tröténik akkor ha valaki tenger mezőn marad (a parttól 2-3 mezőre, pl. elfogy a tvpje) ?
Ki/mikor kérdezte:Salle - 2005-01-03 13:40:00
Kérdés kategóriája:Teleportok, közlekedés
Legvalószínűbb válasz:Elofordulhat, hogy tenger mezore demezel, ilyen esetben siman ott taborozol a vizben minden tovabbi nelkul. Persze az szk ugrott. Sot utana siman maszkalhatsz is a vizben, meg tiltott teleporttal elugorhatsz barhova.
Errol van is kepem vhol az adatbazisban szerintem...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.09.05. 16:21Szerinted ez a válasz:
semmi sem tortenik. Siman begyalogoltam a 299-s mezoig, bar folyamatosan kiirkalta, hogy vissza kene fordulni. Ott letaboroztam vízlegzes nelkul es meg csak nem is demelt, de azert a taborozas alatti koordinata vegul 298 lett.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.01.03. 17:41Szerinted ez a válasz:
Elofordulhat, hogy tenger mezore demezel, ilyen esetben siman ott taborozol a vizben minden tovabbi nelkul. Persze az szk ugrott. Sot utana siman maszkalhatsz is a vizben, meg tiltott teleporttal elugorhatsz barhova.
Errol van is kepem vhol az adatbazisban szerintem...
 
igor - 2005.01.03. 15:25A válasz nem értékelhető!
Szerintem automatikussan visszatesz az indulasi mezore.
De ez tipikus 'probald ki' kategoria
 
Salle - 2005.01.03. 14:47A válasz nem értékelhető!
Miert nem ?

enc:
...
12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod.
...
Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

Vagyis ha van 30as uszasom, akkor lephetek 10 mezot (5 oda, 5 vissza), es ha 3 lepes utan elfogy a tvpm, akkor maris a tenger kozepen fogok taborozni. (legalabbis en igy ertelmeztem)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.01.03. 14:42Szerinted ez a válasz:
Ez az eset nem fordulhat elő. Ld. még úszás szakértelem enc.-e.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz