Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
[16:05] calen: Az UL küldés mindenesetre leállt. Ezt most biztató jelnek veszem.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Chan, torryl
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:139-es labirintusban a BA parancs azt jelenti, h elmehetek a szörny mellett, vagy automatikusan visszafordulok ha találkozunk? Kiadhatok-e BA-t a többi bent lévő lényre (amelyekre Leah nem ad)?
Ki/mikor kérdezte:WEASEL - 2004-12-01 11:07:00
Kérdés kategóriája:Labirintusok
Legvalószínűbb válasz:Úgy látom Limorrnál hogy lepattansz róluk, azaz nem mész el mellettük sajna!

Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) halált okozó lények (#9098)

[BA parancsot kapsz Leah hadseregének lényeire: csatlósaira, a negatív elementálokra és a sötétségszellemekre. Ebben a labirintusban működik a BA parancs.] [70 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 84 VP-t.]
...
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A mágia gyengébbnek mutatkozik a szokottnál. Ősi energiák regenerálják tested (+198 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy negatív elementál lakik itt. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 10d30+10.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 27. pontnál vagy.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2012.10.27. 11:20Szerinted ez a válasz:
Nem tudsz átmenni azokon a ref. pontokon, ahol olyan lény van, amelyre BA parancsod van! És arra figyelj, hogy a Leah által kapott BA parancsokat csak akkor tudod kikapcsolni, ha az adott lényt már ismered!

Bizonyítás:

[2. SZINT 35. PONT:] Hatalmas szentélyre bukkansz...

BA parancsot kapsz Leah hadseregének lényeire: csatlósaira, a negatív elementálokra és a sötétségszellemekre. Ebben a labirintusban működik a BA parancs. Addig nem törölheted őket, amíg meg nem ismered az adott szörnyeket.


Majd megpróbáltam törölni a BA parancsokat:

BA 732 733 734 nem támadod a 732. szörnyet a 733. szörnyet a 734. szörnyet
BA 732 parancs törölve. BA 733 parancs törölve. Sajnos nem ismered azt a szörnyet.


A negatív elementál (#734) enc.-ét még nem ismertem, ezért nem tudtam törölni a BA parancsot, és amikor találkoztam vele, akkor a BA parancs miatt nem is tudtam továbbmenni:

LM 3 45 45
[2. SZINT 3. PONT:] Nicsak, a földön egy amulettet látsz. Felemeled, letörlöd róla a koszt. Ekkor viszont megégeti a kezedet a rá rajzolt halálfej. Az átkozott érme a földön landol, te pedig a sebre szorítva tenyered elhatározod: többet nem szivatod magad a felvételével. Lábaid teljesen összefagytak a hátborzongató hidegtől. (-78 életerő.)
[2. SZINT 45. PONT:] Sietős léptekkel vágsz keresztül egy tisztáson, melyet kisebb-nagyobb sziklák kereszteznek. Nem szívesen vagy nyílt célpont ezen a helyen. Nem csak a mozgás megy nehezen, fájdalmas a lélegzés is ezen a helyen. (-99 életerő.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy negatív elementál az. (ld. enc.) {szintje: 58.} {támadása: 160.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
[2. SZINT 45. PONT:] Sietős léptekkel vágsz keresztül egy tisztáson, melyet kisebb-nagyobb sziklák kereszteznek. Nem szívesen vagy nyílt célpont ezen a helyen. Lábaid teljesen összefagytak a hátborzongató hidegtől. (-87 életerő.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy negatív elementál van előtted! { tűz alapú varázslat nem hat rá.} {védettsége: 120 szúró, 120 vágó, 120 ütő ellen.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.

 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.12.03. 17:40Szerinted ez a válasz:
Bizony-bizony. Ugyhogy miutan talalkoztal Leahhal, vedd ki a BA parancsot a 732, 733 es 734-es lenyekrol.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.12.02. 19:18 0 Szerinted ez a válasz:
Úgy látom Limorrnál hogy lepattansz róluk, azaz nem mész el mellettük sajna!

Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) halált okozó lények (#9098)

[BA parancsot kapsz Leah hadseregének lényeire: csatlósaira, a negatív elementálokra és a sötétségszellemekre. Ebben a labirintusban működik a BA parancs.] [70 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 84 VP-t.]
...
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A mágia gyengébbnek mutatkozik a szokottnál. Ősi energiák regenerálják tested (+198 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy negatív elementál lakik itt. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 10d30+10.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 27. pontnál vagy.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz