Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
[16:23] Neal: Ügyesbajos fórumban
[16:04] Kristos: Köszönöm a rám fordítot időt és figyelmet!
[16:03] Kristos: Milyen IM parancsok vannak? Im 0 2 hatására is csak egy isteni küldit enged leimátkozni...
[16:02] Kristos: Információt kérnék, mert az IM parancs egy kaszvaty, az enc sem írja minden válfaját!
[01:03] jokesz: Mintha az aukció is beragadt volna.
[00:14] Bunkó's Big Ben: UL manó nem dolgozik. :(
[17:39] Twang: 263, 264 kipucolva, jöhetnek a férgek
[15:41] Erila: Megoldva, köszi a JV-nek
[15:18] Erila: OK, köszi az infót, írtam. Remélem valaki dolgozik bent:)
[14:57] Erynome: a tápláló fut, szóval nem ölted meg :)
[14:56] Erynome: ha fekete, akkor csak beragadt a feltöltésed, írj az üfszolgálatra is felrakják kézzel
[14:41] Erila: lehet csináltam valami galibat, bocsi mindenkitol ha igy lenne
 
Jelenleg bejelentkezve:
torryl, Shaden
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A varkaudar látógömbös labik, valamint az egyeb labik térképei is elveszhetnek?
Ki/mikor kérdezte:Marcsa - 2004-11-19 06:04:00
Kérdés kategóriája:Labirintusok
Legvalószínűbb válasz:Csak a minoszkupokra.
a jatekvezeto

Kocos wrote:
> Szia!
> Amit megbeszeltunk 8-as korlat, az csak minoszokra vonatkozik, vagy a
> standard labik, esetleg a latogombos labik is beleszamitanak?
> Koc
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Koc - 2004.11.23. 13:22 0 Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (85%), Hamis (15%) relevancia: 117
Csak a minoszkupokra.
a jatekvezeto

Kocos wrote:
> Szia!
> Amit megbeszeltunk 8-as korlat, az csak minoszokra vonatkozik, vagy a
> standard labik, esetleg a latogombos labik is beleszamitanak?
> Koc
 
Marcsa - 2004.11.19. 11:39A válasz nem értékelhető!
csak en lemaradtam rola alighanem...

 
FlyXan - 2004.11.19. 11:37Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (59%), Hamis (41%) relevancia: 24
Vazze, ezt a korlátot már lassan egy éve feloldották...
 
Marcsa - 2004.11.19. 07:09A válasz nem értékelhető!
A kérdést úgy értem, hogy pl. a látógömbböl megvan mind a 8 térkép, de emellett elkezdem a 220+os bodhun és esthar küldiket is, meg a tolvajklánosat és bányászházasat is, így aktuálisan kikérek mondjuk a 8 térképhez még 2-2-2őt. Ezek után benne lesz minden cucc a legelső gömbből kinézett labiban? (azaz ha ez egy nyugati labi volt, akkor a nagy semmiért vagy kis onyxkulcsért úsznék vissza, ha egyáltalán visszaúsznék? Érvényes-e itt is az alábbi állítás: Amig csak a terkep van meg, addig ezek egy 8 hosszu sorban tarolodnak, es ha kapsz a 9. labiról térképett, akkor az elso terkepe elvesz.)
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz