Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
[11:20] Gwill: A helyzet, h én is szabin és elkerülte a figyelmem :)
[09:03] Salle: lásd "JV szabi" topic 😉
[15:35] Gwill: Köszi
[15:29] pterois: JV szabi
[15:05] Gwill: Nem tudjátok, van a héten Beho ügyfélszolgálat? köszi
[13:34] Kati: Elindult az olimpiai hírnök. :)
[07:51] Salle: khrm dc nincs, levlista van, Ery-t keresd pl itt
[19:16] carter: káosz harmónia KT-ról tud valaki? discord? levlista?
[21:21] kvib: valamiért én is 22.-re emlékeztem...
[19:13] albertus: Életemben először benéztem ....
[18:23] Spunk: A plusz 10% TP is ma ér véget
 
Jelenleg bejelentkezve:
cobal, pterois
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A varkaudar látógömbös labik, valamint az egyeb labik térképei is elveszhetnek?
Ki/mikor kérdezte:Marcsa - 2004-11-19 06:04:00
Kérdés kategóriája:Labirintusok
Legvalószínűbb válasz:Csak a minoszkupokra.
a jatekvezeto

Kocos wrote:
> Szia!
> Amit megbeszeltunk 8-as korlat, az csak minoszokra vonatkozik, vagy a
> standard labik, esetleg a latogombos labik is beleszamitanak?
> Koc
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Koc - 2004.11.23. 13:22 0 Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (85%), Hamis (15%) relevancia: 117
Csak a minoszkupokra.
a jatekvezeto

Kocos wrote:
> Szia!
> Amit megbeszeltunk 8-as korlat, az csak minoszokra vonatkozik, vagy a
> standard labik, esetleg a latogombos labik is beleszamitanak?
> Koc
 
Marcsa - 2004.11.19. 11:39A válasz nem értékelhető!
csak en lemaradtam rola alighanem...

 
FlyXan - 2004.11.19. 11:37Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (59%), Hamis (41%) relevancia: 24
Vazze, ezt a korlátot már lassan egy éve feloldották...
 
Marcsa - 2004.11.19. 07:09A válasz nem értékelhető!
A kérdést úgy értem, hogy pl. a látógömbböl megvan mind a 8 térkép, de emellett elkezdem a 220+os bodhun és esthar küldiket is, meg a tolvajklánosat és bányászházasat is, így aktuálisan kikérek mondjuk a 8 térképhez még 2-2-2őt. Ezek után benne lesz minden cucc a legelső gömbből kinézett labiban? (azaz ha ez egy nyugati labi volt, akkor a nagy semmiért vagy kis onyxkulcsért úsznék vissza, ha egyáltalán visszaúsznék? Érvényes-e itt is az alábbi állítás: Amig csak a terkep van meg, addig ezek egy 8 hosszu sorban tarolodnak, es ha kapsz a 9. labiról térképett, akkor az elso terkepe elvesz.)
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz