Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[16:29] Salle: nééé egy Dess! helló
[15:25] albertus: üdv Lada :)
[15:19] Dess: Üdv népek!
[21:56] Kati: Katerina: Lesz a tali elott, talin, tali utan is
[13:31] Kregon: most mar nem hibazik sokat :D
[13:30] Kregon: chatGPT
[13:30] Kregon: mire beidomitottam a ghat gptt
[13:30] Kregon: nekem kb 6 honap volt
[06:34] Roante: Nyug, kepgeneralas nem okozhatott ilyet. Betanitani az algoritmust kemeny melo/ido, nem megy instant
[19:53] albertus: Persze, helyszínen a leg kedvezőbb.
[18:56] Katerina: ugye most is lesz befizetesi akcio?
[21:29] pterois: pár TF témájú képet én is generáltattam AI-val, de ahhoz nem kellett neki más csak a leírás
[21:28] pterois: akkor csak simán körbe kellett volna írnod neki és lesz, ami lesz
[19:46] Garaz: Generaltattam egy kepet a chatgpt-vel a karakteremnek TF stilusban.
[19:45] Garaz: Sorry, lehet, hogy en voltam akkor.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Pakmara
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A varkaudar látógömbös labik, valamint az egyeb labik térképei is elveszhetnek?
Ki/mikor kérdezte:Marcsa - 2004-11-19 06:04:00
Kérdés kategóriája:Labirintusok
Legvalószínűbb válasz:Csak a minoszkupokra.
a jatekvezeto

Kocos wrote:
> Szia!
> Amit megbeszeltunk 8-as korlat, az csak minoszokra vonatkozik, vagy a
> standard labik, esetleg a latogombos labik is beleszamitanak?
> Koc
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Koc - 2004.11.23. 13:22 0 Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (85%), Hamis (15%) relevancia: 117
Csak a minoszkupokra.
a jatekvezeto

Kocos wrote:
> Szia!
> Amit megbeszeltunk 8-as korlat, az csak minoszokra vonatkozik, vagy a
> standard labik, esetleg a latogombos labik is beleszamitanak?
> Koc
 
Marcsa - 2004.11.19. 11:39A válasz nem értékelhető!
csak en lemaradtam rola alighanem...

 
FlyXan - 2004.11.19. 11:37Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (59%), Hamis (41%) relevancia: 24
Vazze, ezt a korlátot már lassan egy éve feloldották...
 
Marcsa - 2004.11.19. 07:09A válasz nem értékelhető!
A kérdést úgy értem, hogy pl. a látógömbböl megvan mind a 8 térkép, de emellett elkezdem a 220+os bodhun és esthar küldiket is, meg a tolvajklánosat és bányászházasat is, így aktuálisan kikérek mondjuk a 8 térképhez még 2-2-2őt. Ezek után benne lesz minden cucc a legelső gömbből kinézett labiban? (azaz ha ez egy nyugati labi volt, akkor a nagy semmiért vagy kis onyxkulcsért úsznék vissza, ha egyáltalán visszaúsznék? Érvényes-e itt is az alábbi állítás: Amig csak a terkep van meg, addig ezek egy 8 hosszu sorban tarolodnak, es ha kapsz a 9. labiról térképett, akkor az elso terkepe elvesz.)
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz