Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Egy fordulóban neki mehetek egy szörnynek kétszer? (mint a labiban)
Ki/mikor kérdezte:Gal Mantelpe - 2004-10-27 10:00:00
Kérdés kategóriája:Szörnyharc
Legvalószínűbb válasz:Nem.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz irreleváns vagy elégtelen. Pontosabb választ várunk!

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.12.01. 23:02Szerinted ez a válasz:
Egy forduloban egy mezon ugyanolyan sorszamu szornnyel csak egyel csatazol.

Egyszer valaki meg evekkel ezelott megjatszotta azt, hogy quwarg harcos feszekrol teleportalt varosba (termeszetesen a reszeg kalandozo feszekre), majd kilepett, ujra teleport, ujra kilep, teleport, kilep... Lecsapott igy 10 reszeg kalandozot, 10 quwarg harcost es 10 eloholt quwargot (ha megolnek egy quwarg harcost a mezon, generalodik egy eloholt), ez ugye 10 lepesben 30 szorny. Na amikor ezt Miklos meglatta, akkor egybol le lett tiltva :)
 
FlyXan - 2004.11.30. 14:10A válasz nem értékelhető!
Ez egyébként úgy működik, hogy egyazon mezőn egy körben nem csatázol 2 ugyanolyan szörnnyel. Függetlenül attól, hogy ugyanarról v. egy másik lényről van szó. Nálam volt olyan, hogy SZKztam kputtyintó csalánt, majd a városi teleportoltam, visszalépve generált még egyet, de az elöl elbújtam.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.11.30. 12:29Szerinted ez a válasz:
Sajnos a helyes valasz a nem.

Anno volt a beholdernel 1 reklamaciom, lepattantam a raia avatarrol, de szamitottam ra, es megegyszer odaleptem, de nem volt ott senki se. A behonal azt mondtak, hogy "visszaelesek elkerulese vegett" ki lett szedve :(
 
Zka - 2004.10.28. 09:53A válasz nem értékelhető!
Ezt a szörnyfészkeset támasszuk alá valamivel ha lehet, mert én sem vagyok most biztos benne, hogy is műxik, de a "nem" szerintem se jó válasz.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.10.27. 18:49Szerinted ez a válasz:
Igen, szörnyfészken jövő szörnynek neki lehet menni (gondolom nem kell írni, hogy ha elsőre nem tudtad leütni...)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.10.27. 12:19Szerinted ez a válasz:
Nem.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz