Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
[16:05] calen: Az UL küldés mindenesetre leállt. Ezt most biztató jelnek veszem.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Shaden
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A bunthar zsak/magikus hatizsak osszeadodik a megbuvolt utazoladaval?
Ki/mikor kérdezte:Godness - 2004-08-17 10:36:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Igen. (mint ahogy az oldalzsáké is)
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

ssanya - 2010.01.04. 10:41A válasz nem értékelhető!
Bakker, ezt de beneztem... :S jovanna, felevente egyszer en is lehetek noob... elnezest, es koszi a felvilagositast (keremkapcsojjaki...)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2010.01.03. 23:56Szerinted ez a válasz:
ssanya: idézet a mágikus hátizsák enciklopédiájából: "A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval..."
 
ssanya - 2010.01.03. 23:17A válasz nem értékelhető!
És a mágikus hátizsák és a bunthar zsák összeadódik-e? Logikusan igen, de ki tudja...
 
Koc - 2004.12.01. 08:46 0 A válasz nem értékelhető!
Nyilvanos fordulo: 4725/311.

1 megbűvölt utazóláda (#1218) {60} [2.00]
2 bunthar zsák (#734) {100} [6.00]
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

(ahol 195 = 150+25+20)
(megj.: 2 bunthar zsak nem adodik ossze :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.17. 12:52Szerinted ez a válasz:
Igen. (mint ahogy az oldalzsáké is)
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz