Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
 
Jelenleg bejelentkezve:
Bunkó's Big Ben
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Rubin sárkánnyal csatázok, mágiatörés támadó, védelem a tűztől védőt lövök. Ha letöröm az elnyelést, megmenekülök-e az armageddontól? És a lehellettől?
Ki/mikor kérdezte:Daddy - 2004-08-06 12:20:00
Kérdés kategóriája:Szörnyharc
Legvalószínűbb válasz:Szerintem az a gond hogy először te felhúzod a tűzpajzsot amit a dög letör elnyeléssel, utána már hiába mágiatöröd, az elnyelése már megtette a feladatát... Szóval a válasz szerintem NEM.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

FlyXan - 2007.03.30. 09:09A válasz nem értékelhető!
Szörnyeknél de.
Kalandozóknál történik egyszerre a dolog.
De szerintem eleve tök mindegy, mert az elnyelés leszedi a tűzvédelmet, szóval a geddon ígyis-úgyis bemegy. Blounther gyűrű, oszt jónapot.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.03.30. 08:56Szerinted ez a válasz:
A fo gond sztem az, hogy a tamado varazslatok egyszerre tortennek, tahet nem tudod elobb letorni az elnyelest, mielott a geddon erkezne.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.23. 15:57Szerinted ez a válasz:
Itt az a baj, hogy a vedospellek kategoriakba vannak beosztva. Ezek kozul a kategoriak kozul van amit az elnyeles "levisz", de van amihez nem nyul hozza... De nem ez volt itt a kerdes. Talan ki kellene probalni... :D
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.06. 16:36Szerinted ez a válasz:
Amit Miklós írt az egy baromság mert akkor pl a lidércidézést se nyelné el az elnyelés :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.06. 16:28Szerinted ez a válasz:
A valóságban ez úgy működik, hogy fixen elnyeli a védőt (kivéve fürgülés, ong.tombolás, menekülés, solisar aurája). Namost ha fehér glóbuszt használsz, az ellenfél meg tűzgolyót lő, akkor úgyis mindegy.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.06. 16:24Szerinted ez a válasz:
Ha igaz, amit Miklós írt, akkor működik:

http://hyper.pbm.hu/webhyper/vari_enc.php?f=venc&ssz=236
"az elnyelés csak akkor lép működésbe, amikor a támadó varázslatod az ellenfél védővarázslatán próbál áthatolni"

Azaz, ha letöröd, akkor a sárkány támadó varázslata idején már nincs rajta, tehát nem semlegesíti a védelmet.

De ez nem bizonyíték, csak ígéret:)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.06. 14:45Szerinted ez a válasz:
Szerintem az a gond hogy először te felhúzod a tűzpajzsot amit a dög letör elnyeléssel, utána már hiába mágiatöröd, az elnyelése már megtette a feladatát... Szóval a válasz szerintem NEM.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz