Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[13:53] Jakab: nini egy őskövület... üdv Killer :)
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
[11:20] Gwill: A helyzet, h én is szabin és elkerülte a figyelmem :)
[09:03] Salle: lásd "JV szabi" topic 😉
[15:35] Gwill: Köszi
[15:29] pterois: JV szabi
[15:05] Gwill: Nem tudjátok, van a héten Beho ügyfélszolgálat? köszi
[13:34] Kati: Elindult az olimpiai hírnök. :)
[07:51] Salle: khrm dc nincs, levlista van, Ery-t keresd pl itt
[19:16] carter: káosz harmónia KT-ról tud valaki? discord? levlista?
[21:21] kvib: valamiért én is 22.-re emlékeztem...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Miko
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Rubin sárkánnyal csatázok, mágiatörés támadó, védelem a tűztől védőt lövök. Ha letöröm az elnyelést, megmenekülök-e az armageddontól? És a lehellettől?
Ki/mikor kérdezte:Daddy - 2004-08-06 12:20:00
Kérdés kategóriája:Szörnyharc
Legvalószínűbb válasz:Szerintem az a gond hogy először te felhúzod a tűzpajzsot amit a dög letör elnyeléssel, utána már hiába mágiatöröd, az elnyelése már megtette a feladatát... Szóval a válasz szerintem NEM.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

FlyXan - 2007.03.30. 09:09A válasz nem értékelhető!
Szörnyeknél de.
Kalandozóknál történik egyszerre a dolog.
De szerintem eleve tök mindegy, mert az elnyelés leszedi a tűzvédelmet, szóval a geddon ígyis-úgyis bemegy. Blounther gyűrű, oszt jónapot.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.03.30. 08:56Szerinted ez a válasz:
A fo gond sztem az, hogy a tamado varazslatok egyszerre tortennek, tahet nem tudod elobb letorni az elnyelest, mielott a geddon erkezne.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.23. 15:57Szerinted ez a válasz:
Itt az a baj, hogy a vedospellek kategoriakba vannak beosztva. Ezek kozul a kategoriak kozul van amit az elnyeles "levisz", de van amihez nem nyul hozza... De nem ez volt itt a kerdes. Talan ki kellene probalni... :D
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.06. 16:36Szerinted ez a válasz:
Amit Miklós írt az egy baromság mert akkor pl a lidércidézést se nyelné el az elnyelés :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.06. 16:28Szerinted ez a válasz:
A valóságban ez úgy működik, hogy fixen elnyeli a védőt (kivéve fürgülés, ong.tombolás, menekülés, solisar aurája). Namost ha fehér glóbuszt használsz, az ellenfél meg tűzgolyót lő, akkor úgyis mindegy.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.06. 16:24Szerinted ez a válasz:
Ha igaz, amit Miklós írt, akkor működik:

http://hyper.pbm.hu/webhyper/vari_enc.php?f=venc&ssz=236
"az elnyelés csak akkor lép működésbe, amikor a támadó varázslatod az ellenfél védővarázslatán próbál áthatolni"

Azaz, ha letöröd, akkor a sárkány támadó varázslata idején már nincs rajta, tehát nem semlegesíti a védelmet.

De ez nem bizonyíték, csak ígéret:)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.06. 14:45Szerinted ez a válasz:
Szerintem az a gond hogy először te felhúzod a tűzpajzsot amit a dög letör elnyeléssel, utána már hiába mágiatöröd, az elnyelése már megtette a feladatát... Szóval a válasz szerintem NEM.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz