Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha üres a karakter jobb keze, és kiadok egy KFet ( több paraméteres, nem pedig KF fegyver 1 ), akkor felveszi jobb kézbe?
Ki/mikor kérdezte:Ci - 2004-08-02 18:05:00
Kérdés kategóriája:Parancsok
Legvalószínűbb válasz:Sőt, dobófegyverre is működik:

kf 430 853 223 kézbeveszed/felveszed a 430. tárgyat a 853. tárggyal a 223. tárgyat
Előkészíted a bogyógránátot. A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2012.10.14. 21:31 0 Szerinted ez a válasz:
Csak hogy legyen bizonyítás is rá üres jobb kéznél:

kf 1847 824 1805 kézbeveszed/felveszed az 1847. tárgyat a 824. tárggyal az 1805. tárgyat
Leveszed az uglaok karvédőt, majd a csuklódra húzod az opál karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 264.]
Lecsatolod a szamurájvértet, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 264.]
A jobb kezedbe veszed a pusztító lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 264.]
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.03. 12:01Szerinted ez a válasz:
Ha üres a jobb kéz, akkor is KFeli a fegyvert...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.02. 22:23Szerinted ez a válasz:
tavfegyverre tudom, hoigy mukodik, mert ott csak egy hely van, nem tudod hova rakni
a masik pelda meg rossz volt, mert ott biami volt a jobb kezben, itt meg a kerdes az volt, hogy mi van, ha a jobbkez ures
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.02. 20:44Szerinted ez a válasz:
Sőt, dobófegyverre is működik:

kf 430 853 223 kézbeveszed/felveszed a 430. tárgyat a 853. tárggyal a 223. tárgyat
Előkészíted a bogyógránátot. A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.08.02. 20:23Szerinted ez a válasz:
igen, de utolso parameternek kell az ilyet megadni, mert utana mar abban a parancsban nem hajtodik vegre KF. Balkezes fegyvert balkezbe es lofegyvert ily modon termeszetesen NEM lehet bekesziteni.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz