Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[11:52] játékvezető: valójában csak beírtuk annak, aki jelezte
[11:51] játékvezető: rossz szóhanálat volt, hogy "javítottuk"
[11:41] Danair: nem, nem jelentek meg
[10:41] Miko: javitottak, megjelentek a jutalmak
[10:20] Pjtor: itt a bizonyitek ra, hogy rossz a szamlaszamod
[09:59] Danair: Jaja nincsenek befizetési jutalmak
[08:24] Neal: Grat a helyezetteknek!
[13:51] Chan: Alaria: grat! :)
[11:36] Gwill: valami fura random probléma lehet, mert több embernek sem jelentek meg az ikonok
[11:33] cobal: A problémám a kis ikonok hiánya.
[10:51] Titusz mester: Azokat szet lehet osztani. Ld . Karakterek mellett a kis ikonok
[09:35] cobal: Sziasztok! Befizetési jutalmak késve érkeznek? Csak zsetonokat kaptam.
[04:37] Alaria: Minden idok legsikeresebb olimpiam lett! :)
[23:05] cabal: Köszönjük a szervezést és a levezetést a résztvevőknek! :)
[20:52] Garaz: Kati,köszönjük a szervezést, megint jó volt a tali!
 
Jelenleg bejelentkezve:
Chazen
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Levonódik-e a vp ha egy tereptárgyat próbálok unkreálni? (pl oltár 120 vp)
Ki/mikor kérdezte:Zka - 2004-07-28 21:46:00
Kérdés kategóriája:Teo-Tau
Legvalószínűbb válasz:Elvileg ha nincs nalad a targy, akkor is vonja a vp-t. Mivel oltar valoszinu nincs nalad, ezert vonja a vp-t.
(Ha megis van nalad oltar akkor inkabb szolj a jv-nek mert kizarnak a jatekbol bugolasert:)) )
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.30. 19:21Szerinted ez a válasz:
Mondom én :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.30. 13:10 0 Szerinted ez a válasz:
Igen, oltárt is lehet unkreálni, bizonyítékom is van:

v 22 146 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 423.]
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.29. 00:40Szerinted ez a válasz:
Az előző hozzászolásomnál a "ha nincs" az "ha van" akart lenni :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.29. 00:10Szerinted ez a válasz:
Szerintem a progi rohadtul nem nézi, hogy tereptárgy-e vagy sem. Van nálad vagy nincs, ha nincs, akkor unkreálható-e vagy nem? Ezt nézi. Templommal faszán lehet költeni a vp-t :D
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.29. 00:01Szerinted ez a válasz:
Azt tudom hogy vonja ha nincs nálam, csak kérdés hogy tereptárgyra is megy-e. Holnap amúgy kiderítem :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.28. 23:55Szerinted ez a válasz:
Elvileg ha nincs nalad a targy, akkor is vonja a vp-t. Mivel oltar valoszinu nincs nalad, ezert vonja a vp-t.
(Ha megis van nalad oltar akkor inkabb szolj a jv-nek mert kizarnak a jatekbol bugolasert:)) )
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz