Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Salle, Jakab
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Levonódik-e a vp ha egy tereptárgyat próbálok unkreálni? (pl oltár 120 vp)
Ki/mikor kérdezte:Zka - 2004-07-28 21:46:00
Kérdés kategóriája:Teo-Tau
Legvalószínűbb válasz:Elvileg ha nincs nalad a targy, akkor is vonja a vp-t. Mivel oltar valoszinu nincs nalad, ezert vonja a vp-t.
(Ha megis van nalad oltar akkor inkabb szolj a jv-nek mert kizarnak a jatekbol bugolasert:)) )
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.30. 19:21Szerinted ez a válasz:
Mondom én :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.30. 13:10 0 Szerinted ez a válasz:
Igen, oltárt is lehet unkreálni, bizonyítékom is van:

v 22 146 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 423.]
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.29. 00:40Szerinted ez a válasz:
Az előző hozzászolásomnál a "ha nincs" az "ha van" akart lenni :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.29. 00:10Szerinted ez a válasz:
Szerintem a progi rohadtul nem nézi, hogy tereptárgy-e vagy sem. Van nálad vagy nincs, ha nincs, akkor unkreálható-e vagy nem? Ezt nézi. Templommal faszán lehet költeni a vp-t :D
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.29. 00:01Szerinted ez a válasz:
Azt tudom hogy vonja ha nincs nálam, csak kérdés hogy tereptárgyra is megy-e. Holnap amúgy kiderítem :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.28. 23:55Szerinted ez a válasz:
Elvileg ha nincs nalad a targy, akkor is vonja a vp-t. Mivel oltar valoszinu nincs nalad, ezert vonja a vp-t.
(Ha megis van nalad oltar akkor inkabb szolj a jv-nek mert kizarnak a jatekbol bugolasert:)) )
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz