Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
[16:05] calen: Az UL küldés mindenesetre leállt. Ezt most biztató jelnek veszem.
[15:58] Pakmara: Ma fut a mini oli. vagy csúszik?
 
Jelenleg bejelentkezve:
Twang, Bunkó's Big Ben
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Kragorunál a 73-as labirintus teljesítése után visszamehetek a 72-esbe, kihozni a kvazársisakot, ha, mikor ott jártam, csak az ongóliantot intéztem el?
Ki/mikor kérdezte:Amanda - 2004-07-13 09:17:00
Kérdés kategóriája:Labirintusok
Legvalószínűbb válasz:igen
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Koc - 2007.03.25. 19:40A válasz nem értékelhető!
Csak a minoszkupokra van korlat (8), amibe a megfejtestol szamitanak be a labik.
 
Erynome - 2004.07.14. 12:46A válasz nem értékelhető!
Ugy emlekszem mostmar nem el a 9 labirintusos korlat sem, de ezt meg megkerdezem:)
 
eryona - 2004.07.13. 15:05A válasz nem értékelhető!
Asszem 9 labit tárol egyszerre a program. Azok nem ürülnek ki.
 
Spirit - 2004.07.13. 12:39A válasz nem értékelhető!
Timothy:

már egy jóideje nem... Miki be is jelentette több helyen
 
Timothy - 2004.07.13. 12:27A válasz nem értékelhető!
ha új labirintusba mész az előzőek kiürülnek nem???
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.13. 11:23Szerinted ez a válasz:
igen
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz