Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
 
Jelenleg bejelentkezve:
Neal
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A KREációval létrehozott tárgyakra is kisül a HU?
Ki/mikor kérdezte:Zka - 2004-05-28 10:46:00
Kérdés kategóriája:Teo-Tau
Legvalószínűbb válasz:ma módosítás, jelöljétek igaznak!
- Amennyiben a kreáció varázslattal olyan tárgyat akarsz létrehozni, amire HU parancsod van, a HU törlődik - nyilvánvalóan a kreált tárgyat nem akarod rögtön el is hajítani.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.10.12. 21:58 0 Szerinted ez a válasz:
ma módosítás, jelöljétek igaznak!
- Amennyiben a kreáció varázslattal olyan tárgyat akarsz létrehozni, amire HU parancsod van, a HU törlődik - nyilvánvalóan a kreált tárgyat nem akarod rögtön el is hajítani.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.07.13. 21:59Szerinted ez a válasz:
kre 932 37 1 kreálsz a 932. tárggyal a 37. tárgyat (1 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 [drótszőr ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] drótszőrt. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]

A bizonyíték! Nem ígéret!
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.06.17. 21:18Szerinted ez a válasz:
Csak ha utána boltra lépsz és van értéke a tárgynak , tehét eladod vagy ha kiadod a H 504-es parancsot. Ha pl. fáklyát kreálsz akkor pedig ha a megterheltség indokolja akkor eldobod.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.06.15. 00:28Szerinted ez a válasz:
Na, hagyjuk már a lacafacázást az "elvileg", "talán", elképzelhető" és "meglehet típusú válaszokkal. Én tiszta vizet öntök a pohárba! :-DDD
Azt mondom: IGEN
 
Ci - 2004.05.28. 12:54A válasz nem értékelhető!
Elvileg
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz