Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Mi történik, ha egy szakértelmet tudatturbózok, majd kör közben újra turbózni akarok. Ilyenkor a felturbózotthoz adja hozzá, vagy az alaphoz.
Ki/mikor kérdezte:Fellengzős nyugdíjas - 2004-06-28 03:18:00
Kérdés kategóriája:Közöstudat
Legvalószínűbb válasz:a 2. turbo marad meg, ertelemszeruen az elsot addig hasznalhatod ki
amig nem inditasz ujabbat.
Azaz nem fog osszeadodni, hanem "lenullaza" es alaprol noveli, akar tobbedszerre is.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

FlyXan - 2005.01.05. 12:04A válasz nem értékelhető!
Sőt...egy 0-t elnéztem, csak az utolsó +1es turbó maradt rajta...
 
FlyXan - 2005.01.05. 12:00A válasz nem értékelhető!
Ahogy nézem Kárász 12-t turbózott, de forduló végére már csak 10-et írt ki a program. Szerintem simán bugos :)
 
Zka - 2005.01.05. 11:56 0 A válasz nem értékelhető!
Akkor is csak az alapra teszi rá, ha ugyanazt turbózod.
Bizonyíték: http://www.beholder.hu/?m=tf&in=fordulo.php&karakter=TF1850&fordulo=242
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.06.28. 12:10Szerinted ez a válasz:
De ez nam csak ugyanarra a szakira ervenyes, hanem akkor is, ha masik szakit turbozol. Azaz egy idoben csak 1 szaki lehet turbozva.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.06.28. 09:12Szerinted ez a válasz:
a 2. turbo marad meg, ertelemszeruen az elsot addig hasznalhatod ki
amig nem inditasz ujabbat.
Azaz nem fog osszeadodni, hanem "lenullaza" es alaprol noveli, akar tobbedszerre is.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz