Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:39] jokesz: köszönöm!
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Rek
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Használható-e a Varázstárgy Készítés varázslat Nyugaton? Azt láttam, hogy 500+ taunál megvehető, de mi a helyzet egy visszaúszott karakter esetében? Fordulóval igazolt válasznak örülnék...
Ki/mikor kérdezte:PapMiska - 2020-10-03 10:16:00
Kérdés kategóriája:(a kérdés még nincs besorolva)
Legvalószínűbb válasz:Persze, hogy használható én is használtam már, más is használta, épp ezért került be nyugatra is megvehető varázslatként.
Lásd pl: 4261_1196

kt 1268 1 elkészíted az 1268. tárgyat (1 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a var.tárgy készítés varázslatot! Öregedtél 3 évet. Hozzálátsz a mágikus szertartáshoz. Varázskört rajzolsz. Lassan, a megfelelő szavak kíséretében sorban kipakolod a szükséges komponenseket, kialakítva a varázstárgy alakját. Speciális, forrasztómágiákkal egymáshoz passzintod a tökéletes minőségű alkotóelemeket. A tárgy kezd formát ölteni! Kékes szikrázás fut végig rajta, ahogy megtörténik az egybeforradás és a tárgy elnyeri végső alakját a mágikus formulád szerint. Órákig tart a transzformáció, de végül sikeresen befejeződik. Izgatottan kezedbe veszed a tárgyat. Fantasztikus! Tökéletes! Működik! Elégedett vagy a teljesítményeddel. [-300 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+34 életpont). Erőd TF-elődött. Legyártottál 1 hollókrist. prizmát. [Rahn ékkő:] 31 981 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [36 pontot használtál fel, ...


Visszaúszott karakterben miért lenne kivétel? Nincs semmi ilyesmi, és értelme sem lenne.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2020.10.03. 10:23 0 Szerinted ez a válasz:
Persze, hogy használható én is használtam már, más is használta, épp ezért került be nyugatra is megvehető varázslatként.
Lásd pl: 4261_1196

kt 1268 1 elkészíted az 1268. tárgyat (1 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a var.tárgy készítés varázslatot! Öregedtél 3 évet. Hozzálátsz a mágikus szertartáshoz. Varázskört rajzolsz. Lassan, a megfelelő szavak kíséretében sorban kipakolod a szükséges komponenseket, kialakítva a varázstárgy alakját. Speciális, forrasztómágiákkal egymáshoz passzintod a tökéletes minőségű alkotóelemeket. A tárgy kezd formát ölteni! Kékes szikrázás fut végig rajta, ahogy megtörténik az egybeforradás és a tárgy elnyeri végső alakját a mágikus formulád szerint. Órákig tart a transzformáció, de végül sikeresen befejeződik. Izgatottan kezedbe veszed a tárgyat. Fantasztikus! Tökéletes! Működik! Elégedett vagy a teljesítményeddel. [-300 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+34 életpont). Erőd TF-elődött. Legyártottál 1 hollókrist. prizmát. [Rahn ékkő:] 31 981 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [36 pontot használtál fel, ...


Visszaúszott karakterben miért lenne kivétel? Nincs semmi ilyesmi, és értelme sem lenne.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz