Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
[11:20] Gwill: A helyzet, h én is szabin és elkerülte a figyelmem :)
[09:03] Salle: lásd "JV szabi" topic 😉
[15:35] Gwill: Köszi
[15:29] pterois: JV szabi
[15:05] Gwill: Nem tudjátok, van a héten Beho ügyfélszolgálat? köszi
[13:34] Kati: Elindult az olimpiai hírnök. :)
[07:51] Salle: khrm dc nincs, levlista van, Ery-t keresd pl itt
[19:16] carter: káosz harmónia KT-ról tud valaki? discord? levlista?
[21:21] kvib: valamiért én is 22.-re emlékeztem...
[19:13] albertus: Életemben először benéztem ....
[18:23] Spunk: A plusz 10% TP is ma ér véget
 
Jelenleg bejelentkezve:
Neal
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:a QUWARG HALÁLGÖMB neves szörnyre is kisül? illetve a faji kesztyűt kf-elni kell hozzá?
Ki/mikor kérdezte:Vincent - 2017-02-13 20:53:00
Kérdés kategóriája:(a kérdés még nincs besorolva)
Legvalószínűbb válasz:A quwarg halálgömb (enc-éből fakadóan) :
- "használata automatikus".
- "Hatása akkor fog kisülni, ha egy ellenfélre az FTV beállításaid alapján Halálos Érintést varázsolnál. "


A faji kesztyűk enc-ében benne van, hogy neves szörnyre nem működnek :

- "a tárgy fordulónként egyszer halálos érintésre képes, ami egy nem-neves szörnynek egy 10000 sebzést okozó támadás leadását jelenti."

Tehát a halálgömb (és a faji kesztyű is) Halálos érintés varázslatot lő, mely hatástalan a neves szörnyekkel szemben.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2017.02.13. 22:11Szerinted ez a válasz:
Ez a válasz még nem került értékelésre!
és halálgömb birtokában is csak felvett faji kesztyűvel lehet berakni FTV-be a halálos érintést, vagy így más a nélkül is?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2017.02.13. 22:08Szerinted ez a válasz:
Ez a válasz még nem került értékelésre!
köszi
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2017.02.13. 21:29Szerinted ez a válasz:
A quwarg halálgömb (enc-éből fakadóan) :
- "használata automatikus".
- "Hatása akkor fog kisülni, ha egy ellenfélre az FTV beállításaid alapján Halálos Érintést varázsolnál. "


A faji kesztyűk enc-ében benne van, hogy neves szörnyre nem működnek :

- "a tárgy fordulónként egyszer halálos érintésre képes, ami egy nem-neves szörnynek egy 10000 sebzést okozó támadás leadását jelenti."

Tehát a halálgömb (és a faji kesztyű is) Halálos érintés varázslatot lő, mely hatástalan a neves szörnyekkel szemben.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz