Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
[16:05] calen: Az UL küldés mindenesetre leállt. Ezt most biztató jelnek veszem.
[15:58] Pakmara: Ma fut a mini oli. vagy csúszik?
[17:25] Neal: bakker és tényleg, kapkodós UL pm elírás, sry :-(
[17:19] Tihor Miklós: fixálom majd amint tudom, de addig is, kérlek NE
[17:19] Tihor Miklós: Neal v nem tomki légyszi ne küldözgess be ult FKT 6691 meg hasonló paranccsal
 
Jelenleg bejelentkezve:
Bunkó's Big Ben
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Olyan tárgyból, amiben van dragnit FOKolva, készíthetek egy másik tárgyat (pl. testpáncél) vagy el kell távolítani a dragnitot?
Ki/mikor kérdezte:Ababo - 2016-11-28 15:48:00
Kérdés kategóriája:(a kérdés még nincs besorolva)
Legvalószínűbb válasz:
Állapot: Válasz kiértékelés alatt
Bírálat: Elbírálás alatt...

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Spunk - 2016.11.28. 16:45A válasz nem értékelhető!
Ráadásul szorosan ide tartozik még egy dolog, amivel meg lehet szívni :

v 393 1138 elmormolod a 393. varázslatot
KF-elt tárgyból nem tudsz kristály kinyerni. [0 pontot használtál fel,...

Úgyhogy:
1. LE [tárgy]
2. V 393 [dragnit]

sorrend kötelező. Utána lehet gyártani belőle más tárgyat.
 
Ababo - 2016.11.28. 15:48A válasz nem értékelhető!
nem tudom legyártani a testpáncélt a FOK miatt (ki kell szedni a dragnitot)

Ez. Ki kell szedni. A Vízisten cuccot sem lehet legyártani, ha van valamelyik cuccban dragnit.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz