Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
[16:23] Neal: Ügyesbajos fórumban
[16:04] Kristos: Köszönöm a rám fordítot időt és figyelmet!
[16:03] Kristos: Milyen IM parancsok vannak? Im 0 2 hatására is csak egy isteni küldit enged leimátkozni...
[16:02] Kristos: Információt kérnék, mert az IM parancs egy kaszvaty, az enc sem írja minden válfaját!
 
Jelenleg bejelentkezve:
pterois
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha küldetésben leadok egy tárgyat, amiben dragnit van, ha szerzek még egyet a tárgybóll, később, akkor benne lesz a dragnit? (árnypenge - sátortábor)
Ki/mikor kérdezte:Ababo - 2016-08-26 15:30:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Nem adod le. Viszont üstbe bedobhatod, ilyenkor kuka a dragnit is. Ha viszont szerzel még egy ilyen tárgyat, akkor abban nem lesz dragnit.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: Elbírálás alatt...

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Ababo - 2016.09.25. 18:46A válasz nem értékelhető!
Koszi, kozben kiesett egy "extra" arnypenge ;)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2016.09.25. 17:19Szerinted ez a válasz:
Nem adod le. Viszont üstbe bedobhatod, ilyenkor kuka a dragnit is. Ha viszont szerzel még egy ilyen tárgyat, akkor abban nem lesz dragnit.
 
Ababo - 2016.08.27. 22:05A válasz nem értékelhető!
Nem dőlnék a kardomba, ha így lenne
 
Peti - 2016.08.26. 15:58A válasz nem értékelhető!
Szerintem le se tudod adni ha dragnit van benne. Átadni se tudod olyankor. Ha viszont le is tudod adni, szerintem kizárt hogy benne legyen a következő fegyverben, amit találni fogsz.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz