Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:25] Neal: bakker és tényleg, kapkodós UL pm elírás, sry :-(
[17:19] Tihor Miklós: fixálom majd amint tudom, de addig is, kérlek NE
[17:19] Tihor Miklós: Neal v nem tomki légyszi ne küldözgess be ult FKT 6691 meg hasonló paranccsal
[16:48] Katerina: ohhh nincs letolto
[14:54] Kadera: Így elég nehéz nevezni az olimpiára.
[11:26] Kadera: Letöltés nem megy :(
[18:44] Salle: de a tuti egy kör és H 1 50 20 mondjuk :)
[18:43] Salle: működnie kellene :P
[17:58] albertus: A mini olira is jó az aut. jelentkezés?
[13:53] Jakab: nini egy őskövület... üdv Killer :)
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Pakmara, Chan
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha küldetésben leadok egy tárgyat, amiben dragnit van, ha szerzek még egyet a tárgybóll, később, akkor benne lesz a dragnit? (árnypenge - sátortábor)
Ki/mikor kérdezte:Ababo - 2016-08-26 15:30:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Nem adod le. Viszont üstbe bedobhatod, ilyenkor kuka a dragnit is. Ha viszont szerzel még egy ilyen tárgyat, akkor abban nem lesz dragnit.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: Elbírálás alatt...

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Ababo - 2016.09.25. 18:46A válasz nem értékelhető!
Koszi, kozben kiesett egy "extra" arnypenge ;)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2016.09.25. 17:19Szerinted ez a válasz:
Nem adod le. Viszont üstbe bedobhatod, ilyenkor kuka a dragnit is. Ha viszont szerzel még egy ilyen tárgyat, akkor abban nem lesz dragnit.
 
Ababo - 2016.08.27. 22:05A válasz nem értékelhető!
Nem dőlnék a kardomba, ha így lenne
 
Peti - 2016.08.26. 15:58A válasz nem értékelhető!
Szerintem le se tudod adni ha dragnit van benne. Átadni se tudod olyankor. Ha viszont le is tudod adni, szerintem kizárt hogy benne legyen a következő fegyverben, amit találni fogsz.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz