Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
 
Jelenleg bejelentkezve:
Erila
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha küldetésben leadok egy tárgyat, amiben dragnit van, ha szerzek még egyet a tárgybóll, később, akkor benne lesz a dragnit? (árnypenge - sátortábor)
Ki/mikor kérdezte:Ababo - 2016-08-26 15:30:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Nem adod le. Viszont üstbe bedobhatod, ilyenkor kuka a dragnit is. Ha viszont szerzel még egy ilyen tárgyat, akkor abban nem lesz dragnit.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: Elbírálás alatt...

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Ababo - 2016.09.25. 18:46A válasz nem értékelhető!
Koszi, kozben kiesett egy "extra" arnypenge ;)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2016.09.25. 17:19Szerinted ez a válasz:
Nem adod le. Viszont üstbe bedobhatod, ilyenkor kuka a dragnit is. Ha viszont szerzel még egy ilyen tárgyat, akkor abban nem lesz dragnit.
 
Ababo - 2016.08.27. 22:05A válasz nem értékelhető!
Nem dőlnék a kardomba, ha így lenne
 
Peti - 2016.08.26. 15:58A válasz nem értékelhető!
Szerintem le se tudod adni ha dragnit van benne. Átadni se tudod olyankor. Ha viszont le is tudod adni, szerintem kizárt hogy benne legyen a következő fegyverben, amit találni fogsz.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz