Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:39] jokesz: köszönöm!
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Chan, daetygdt, Jakab
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Hogy működik a mentális tükör a direkt kontaktusok (I-II) ellen?
Ki/mikor kérdezte:Bruti - 2012-04-03 10:41:00
Kérdés kategóriája:Pszi
Legvalószínűbb válasz:Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A mentális tükör elnyeli a varázslatot. (Önanalízis: +1% pszi.)
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: Elbírálás alatt...

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2013.06.11. 13:06Szerinted ez a válasz:
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A mentális tükör elnyeli a varázslatot. (Önanalízis: +1% pszi.)
 
Bruti - 2012.04.04. 15:16A válasz nem értékelhető!
Vagy másik kirívó eset, elfelejtem az I-et, keresek egy szörnyet aminek VP-je és PP-je is van (ilyen van sok), és kontaktus I-et is ismeri (azaz jelenleg nem lehet tőle szívni). Ha csatázok vele [ment.tükör/kontakt II VS. kontakt I] akkor elszívom a VPjét ÉS a PPjét is?:)
 
Bruti - 2012.04.04. 15:01A válasz nem értékelhető!
Nem reális, de az I elfelejthető.
A II meg nem véd önmaga ellen.

De akkor egy példa:
kari1: mentális tükör/kontaktus II, garantáltan nyer mert erősebb
kari2: kontaktus II

Csatáznak, mi is történik? 2x szívja el kari1 a kari2 VP-jét?:)
 
Yoro - 2012.04.03. 23:20A válasz nem értékelhető!
Ha ismered a mentális tükröt, a direkt kontaktus I-et sosem fogják használni ellened. (Mert akkor azt is ismered, ezért immúnis vagy rá.)
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz