Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
[16:23] Neal: Ügyesbajos fórumban
[16:04] Kristos: Köszönöm a rám fordítot időt és figyelmet!
[16:03] Kristos: Milyen IM parancsok vannak? Im 0 2 hatására is csak egy isteni küldit enged leimátkozni...
[16:02] Kristos: Információt kérnék, mert az IM parancs egy kaszvaty, az enc sem írja minden válfaját!
[01:03] jokesz: Mintha az aukció is beragadt volna.
[00:14] Bunkó's Big Ben: UL manó nem dolgozik. :(
[17:39] Twang: 263, 264 kipucolva, jöhetnek a férgek
[15:41] Erila: Megoldva, köszi a JV-nek
[15:18] Erila: OK, köszi az infót, írtam. Remélem valaki dolgozik bent:)
[14:57] Erynome: a tápláló fut, szóval nem ölted meg :)
[14:56] Erynome: ha fekete, akkor csak beragadt a feltöltésed, írj az üfszolgálatra is felrakják kézzel
[14:41] Erila: lehet csináltam valami galibat, bocsi mindenkitol ha igy lenne
 
Jelenleg bejelentkezve:
Titusz mester, Rek
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Lelekharang es benepesites hasznalhato 1 azon korben ill. ugyanazon vagy 1 masik tereptargyon kulon-kulon?
Ki/mikor kérdezte:Bonyok - 2011-01-13 09:43:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Nem, és ehhez csak az encet kellett volna elolvasni

LÉLEKHARANG (1607. TÁRGY)

Ez az ezüstös kis harangocska nem sokkal nagyobb egy gyermekjátéknál, mégis erőteljes varázserőt hordoz. Ha próbaképp megpróbálod megszólaltatni, rájössz, hogy nem hallod a hangját. Nem csoda, mert azt halandó lény nem hallhatja, az csakis a Kárpiton túli világban érzékelhető. Ám ott elementáris erővel hat mindenre, ami élt egykoron. Fordulónként egyszer használhatod, a H 1607 paranccsal 20 TVP-ért, ha ellen tudsz állni a zsigeredig átjáró iszonyatnak, amit eközben érzel (tehát már legalább 40. szintű vagy). Mindezt csatamezőn, vagy olyan tereptárgynál teheted meg, ahová fel- vagy lemászva szörnyekkel harcoltál ugyanabban a fordulódban. A tereptárgy, vagy csatamező egykori lakói visszatérnek a túlvilágról, és azonnal elfoglalják az egykori lakóhelyüket (tehát a tereptárgy ismét kiKUTathatóvá, ill. mászhatóvá válik). Ha a fordulódban egyszer már használtál benépesítés varázslatot, nem használhatod a lélekharangot, illetve ha a lélekharangot használtad, nem használhatod a benépesítés varázslatot.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2011.01.13. 10:53Szerinted ez a válasz:
Nem, és ehhez csak az encet kellett volna elolvasni

LÉLEKHARANG (1607. TÁRGY)

Ez az ezüstös kis harangocska nem sokkal nagyobb egy gyermekjátéknál, mégis erőteljes varázserőt hordoz. Ha próbaképp megpróbálod megszólaltatni, rájössz, hogy nem hallod a hangját. Nem csoda, mert azt halandó lény nem hallhatja, az csakis a Kárpiton túli világban érzékelhető. Ám ott elementáris erővel hat mindenre, ami élt egykoron. Fordulónként egyszer használhatod, a H 1607 paranccsal 20 TVP-ért, ha ellen tudsz állni a zsigeredig átjáró iszonyatnak, amit eközben érzel (tehát már legalább 40. szintű vagy). Mindezt csatamezőn, vagy olyan tereptárgynál teheted meg, ahová fel- vagy lemászva szörnyekkel harcoltál ugyanabban a fordulódban. A tereptárgy, vagy csatamező egykori lakói visszatérnek a túlvilágról, és azonnal elfoglalják az egykori lakóhelyüket (tehát a tereptárgy ismét kiKUTathatóvá, ill. mászhatóvá válik). Ha a fordulódban egyszer már használtál benépesítés varázslatot, nem használhatod a lélekharangot, illetve ha a lélekharangot használtad, nem használhatod a benépesítés varázslatot.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz