Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[11:52] játékvezető: valójában csak beírtuk annak, aki jelezte
[11:51] játékvezető: rossz szóhanálat volt, hogy "javítottuk"
[11:41] Danair: nem, nem jelentek meg
[10:41] Miko: javitottak, megjelentek a jutalmak
[10:20] Pjtor: itt a bizonyitek ra, hogy rossz a szamlaszamod
[09:59] Danair: Jaja nincsenek befizetési jutalmak
[08:24] Neal: Grat a helyezetteknek!
[13:51] Chan: Alaria: grat! :)
[11:36] Gwill: valami fura random probléma lehet, mert több embernek sem jelentek meg az ikonok
[11:33] cobal: A problémám a kis ikonok hiánya.
[10:51] Titusz mester: Azokat szet lehet osztani. Ld . Karakterek mellett a kis ikonok
[09:35] cobal: Sziasztok! Befizetési jutalmak késve érkeznek? Csak zsetonokat kaptam.
[04:37] Alaria: Minden idok legsikeresebb olimpiam lett! :)
[23:05] cabal: Köszönjük a szervezést és a levezetést a résztvevőknek! :)
[20:52] Garaz: Kati,köszönjük a szervezést, megint jó volt a tali!
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Zergenye tölcsérből egy növényről lehet 1 db-ot gyűjteni egy fordulóban vagy tök mindegy, hogy hány növényre lépek csak egyet szerzek összesen?
Ki/mikor kérdezte:Ababo - 2010-12-28 13:44:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Most ki nem keresem neked, de biztosan tudom, hogy minden növényről lehet egyet szedni, ergo ha 3-ra mozogsz rá, akkor 3-at szedhetsz.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Yoro - 2010.12.28. 18:32A válasz nem értékelhető!
Pl. 1267_499.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2010.12.28. 17:34Szerinted ez a válasz:
Most ki nem keresem neked, de biztosan tudom, hogy minden növényről lehet egyet szedni, ergo ha 3-ra mozogsz rá, akkor 3-at szedhetsz.
 
Ababo - 2010.12.28. 15:08A válasz nem értékelhető!
"Egy körben csak egy zergenye tölcsért gyűjthetsz, a KT 1445 paranccsal, 2 TVP-ért."
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2010.12.28. 14:48Szerinted ez a válasz:
Az ehhez hasonló tárgyaknál növényenként van limitálva a mennyiség. Miért pont ez lenne kivétel?
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz