Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:39] jokesz: köszönöm!
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Pakmara, Jakab, Alaria
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Nem lehet utolag visszaszerezni a Luthius karkötőt ha anno kidobaltam oket?
Ki/mikor kérdezte:Bonyok - 2010-02-19 16:15:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Nem. Amikor az aranytermő ládikóba dobtad, a boltba már nem kerülhetett be, mert nem átadható tárgy. Gyanítom, hogy D parancs után sem lehetne megtalálni a mezőn (KUT paranccsal sem).
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Bonyok - 2010.02.25. 16:25A válasz nem értékelhető!
Igazatok volt mert Zoli valoban volt olyan rendes es visszaadja nekem a korabban elszort targyakat! Csak irtam neki.
 
Pht - 2010.02.21. 20:56A válasz nem értékelhető!
A nem átadható tárgyak D/DD parancs hatására megsemmisülnek. Szerintem a JV visszaírja.
 
ssanya - 2010.02.21. 20:43A válasz nem értékelhető!
Lehet, hogy én vagyok a noob, de miért dobáltad el ezt az extrán ritka varázstárgyat?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2010.02.21. 20:31Szerinted ez a válasz:
Nem. Amikor az aranytermő ládikóba dobtad, a boltba már nem kerülhetett be, mert nem átadható tárgy. Gyanítom, hogy D parancs után sem lehetne megtalálni a mezőn (KUT paranccsal sem).
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz