Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
 
Jelenleg bejelentkezve:
Salle, Jakab
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Hátas által adott +/- védelem/támadás működik e másznivalókban, csatamezőn, stb. ?
Ki/mikor kérdezte:Salle - 2009-11-30 16:21:00
Kérdés kategóriája:Képletek
Legvalószínűbb válasz:Másznivalókban sosem működött...

Csatamezőn sem szerintem, hiszen az előbb volt leprogramozva, mint a támadást adó hátasok és nyergek...

Én nem vettem észre hogy M parancsokon kívül működne, pl. arénában sem műxik...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.12.01. 09:40Szerinted ez a válasz:
Másznivalókban sosem működött...

Csatamezőn sem szerintem, hiszen az előbb volt leprogramozva, mint a támadást adó hátasok és nyergek...

Én nem vettem észre hogy M parancsokon kívül működne, pl. arénában sem műxik...
 
Salle - 2009.11.30. 20:19A válasz nem értékelhető!
Egy nagy védelmű lénnyel lehetne bizonyítani, ha éppen határon van a támadás

Azért kérdeztem (a túlütést is), mert múlt héten volt csatám Zekhartaxxal és 178 (karakterlap) támadás +10 (pálinka) +25 (kirstálypajzs +lovagi övcsat) + 23 (gyilkos ösztönök) + 30 (jégvihar) + 68 (ököl) +13 (kígyó technika) + 8 az esetleges hoarián nyerges sárkánybébivel -> 317+jégvihar+hátas mellett 11 támadás kb. 7200 helyett 10 támadás 6000 körül ütött csak. Következő körben reflexélesítő kenőccsel már rendesen eltalálta.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.11.30. 18:33Szerinted ez a válasz:
Csatamezőn biztosan működik (Miért szállnál le róla?). Másznivalónál nem feltétlenül kellene működnie (mivel nem mászik fel veled), de azt megnézem, hogy erre valaki hogyan mutat bizonyítást.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz