Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
[11:20] Gwill: A helyzet, h én is szabin és elkerülte a figyelmem :)
[09:03] Salle: lásd "JV szabi" topic 😉
[15:35] Gwill: Köszi
[15:29] pterois: JV szabi
[15:05] Gwill: Nem tudjátok, van a héten Beho ügyfélszolgálat? köszi
[13:34] Kati: Elindult az olimpiai hírnök. :)
[07:51] Salle: khrm dc nincs, levlista van, Ery-t keresd pl itt
[19:16] carter: káosz harmónia KT-ról tud valaki? discord? levlista?
[21:21] kvib: valamiért én is 22.-re emlékeztem...
[19:13] albertus: Életemben először benéztem ....
 
Jelenleg bejelentkezve:
albertus
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Tvadar tőre az enc szerint nem mágikus. Valóban nem az?
Ki/mikor kérdezte:Thoron Laure - 2009-11-21 21:01:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:A fegyver mágikusat sebez, mint ahogy ebben a fordulóban látható.
A karakter kör elején kf-eli be, nincs rajta mágikus ütés, avatári áldás vagy hasonló effekt, és megsebzi vele a csak mágikusan sebezhető lidércurat.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Danair - 2009.11.24. 14:10Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 49
Mivel a karlapon ha rámész kiírja, hogy mágikus, és minden ezirányú tapasztalat is ezt mutatja, ezért nyilván MÁGIKUS.
 
Thoron Laure - 2009.11.22. 18:51A válasz nem értékelhető!
Így van, ahogy ssanya mondja: arra gondoltam, hogy mivel az enc nem írja, hogy mágikus lenne, ezért az lenne a logikus hogy nem az. Ámde ahogy az alábbi példa is mutatja, bár nem írja, hogy mágikus, mégis az! Szóval, enniyt szerettem volna, a kérdésre a választ megkaptam, köszönöm. A fegyver nem jó Obarraan ellen, vagy mi a neve....
 
ssanya - 2009.11.22. 14:51A válasz nem értékelhető!
Szerintem TL arra gondolt (bár a kérdésében valóban nem így közölte), hogy a mágikus fegyvereknél az enc. is írja, hogy mágikusan sebez. Ez az enc. meg nem írja.
 
FlyXan - 2009.11.22. 14:28A válasz nem értékelhető!
De azt se írja, hogy nem mágikus, pedig te azt írtad, hogy írja...
 
ssanya - 2009.11.22. 14:14A válasz nem értékelhető!
Az enc. már csak amiatt is rossz, hogy azt írja: csak gonoszok forgathatják. Ennek ellenére semlegesek is a kezükbe vehetik, lásd a Yoro által linkelt fordulót.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.11.22. 13:31 0 Szerinted ez a válasz:
A fegyver mágikusat sebez, mint ahogy ebben a fordulóban látható.
A karakter kör elején kf-eli be, nincs rajta mágikus ütés, avatári áldás vagy hasonló effekt, és megsebzi vele a csak mágikusan sebezhető lidércurat.
 
Thoron Laure - 2009.11.22. 11:06A válasz nem értékelhető!
Az van, hogy ahogy remekül be is vágtad az enc-et, nem irja, hogy mágikus lenne. Ámde láttunk már éjjeliőrt nappal meghalni, ettől még akár mágikus is lehet.

Szóval a tapasztalat érdekelne, hogy valóban nem mágikus...
 
FlyXan - 2009.11.22. 09:27A válasz nem értékelhető!
A csontvári T'vadar által használt, fehéren izzó penge egy hosszú, hegyes tőrkard, mely egy igen kellemetlen fegyver, legalábbis annak, aki szemben áll vele. Forgatója viszont akár bal kézzel is használhatja, 5D8+8 sebzést képes okozni, a támadásra +10 bónuszt ad, eggyel többször lehet vele támadni és találat esetén vámpirizál. Napfénytől elzárt helyen ahol gonosz hatalma teljesen kibontakozhat, vagyis labirintusokban +15 sebzést okoz. Csak gonosz jelleműek forgatják, a jóknak eszébe sem jutna egy ilyen fegyvert kézbe venni. A fegyver használatához legalább 30-as szintű szúrófegyverismeret szükséges.


Mi van????
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz