Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
 
Jelenleg bejelentkezve:
Miko
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Tvadar tőre az enc szerint nem mágikus. Valóban nem az?
Ki/mikor kérdezte:Thoron Laure - 2009-11-21 21:01:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:A fegyver mágikusat sebez, mint ahogy ebben a fordulóban látható.
A karakter kör elején kf-eli be, nincs rajta mágikus ütés, avatári áldás vagy hasonló effekt, és megsebzi vele a csak mágikusan sebezhető lidércurat.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Danair - 2009.11.24. 14:10Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 49
Mivel a karlapon ha rámész kiírja, hogy mágikus, és minden ezirányú tapasztalat is ezt mutatja, ezért nyilván MÁGIKUS.
 
Thoron Laure - 2009.11.22. 18:51A válasz nem értékelhető!
Így van, ahogy ssanya mondja: arra gondoltam, hogy mivel az enc nem írja, hogy mágikus lenne, ezért az lenne a logikus hogy nem az. Ámde ahogy az alábbi példa is mutatja, bár nem írja, hogy mágikus, mégis az! Szóval, enniyt szerettem volna, a kérdésre a választ megkaptam, köszönöm. A fegyver nem jó Obarraan ellen, vagy mi a neve....
 
ssanya - 2009.11.22. 14:51A válasz nem értékelhető!
Szerintem TL arra gondolt (bár a kérdésében valóban nem így közölte), hogy a mágikus fegyvereknél az enc. is írja, hogy mágikusan sebez. Ez az enc. meg nem írja.
 
FlyXan - 2009.11.22. 14:28A válasz nem értékelhető!
De azt se írja, hogy nem mágikus, pedig te azt írtad, hogy írja...
 
ssanya - 2009.11.22. 14:14A válasz nem értékelhető!
Az enc. már csak amiatt is rossz, hogy azt írja: csak gonoszok forgathatják. Ennek ellenére semlegesek is a kezükbe vehetik, lásd a Yoro által linkelt fordulót.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.11.22. 13:31 0 Szerinted ez a válasz:
A fegyver mágikusat sebez, mint ahogy ebben a fordulóban látható.
A karakter kör elején kf-eli be, nincs rajta mágikus ütés, avatári áldás vagy hasonló effekt, és megsebzi vele a csak mágikusan sebezhető lidércurat.
 
Thoron Laure - 2009.11.22. 11:06A válasz nem értékelhető!
Az van, hogy ahogy remekül be is vágtad az enc-et, nem irja, hogy mágikus lenne. Ámde láttunk már éjjeliőrt nappal meghalni, ettől még akár mágikus is lehet.

Szóval a tapasztalat érdekelne, hogy valóban nem mágikus...
 
FlyXan - 2009.11.22. 09:27A válasz nem értékelhető!
A csontvári T'vadar által használt, fehéren izzó penge egy hosszú, hegyes tőrkard, mely egy igen kellemetlen fegyver, legalábbis annak, aki szemben áll vele. Forgatója viszont akár bal kézzel is használhatja, 5D8+8 sebzést képes okozni, a támadásra +10 bónuszt ad, eggyel többször lehet vele támadni és találat esetén vámpirizál. Napfénytől elzárt helyen ahol gonosz hatalma teljesen kibontakozhat, vagyis labirintusokban +15 sebzést okoz. Csak gonosz jelleműek forgatják, a jóknak eszébe sem jutna egy ilyen fegyvert kézbe venni. A fegyver használatához legalább 30-as szintű szúrófegyverismeret szükséges.


Mi van????
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz