Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Twang
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Létezik ÖNGY parancs?
Ki/mikor kérdezte:Annak - 2004-06-11 11:47:00
Kérdés kategóriája:Parancsok
Legvalószínűbb válasz:nem, egyetlen kalandozó használhatta (asszem Dalamar, de nem biztos). A parancs hatását is erre az egy alkalomra írták. Valamelyik TF-talin (talán '98ban vagy '99ben) ki volt rakva a forcsi...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.06.13. 00:37Szerinted ez a válasz:
en ugy tudom, h Magic Horse adott fel egyszer olyan ul amiben kiadott par ongy parancsot. miklosnak amugyis szivecsucske volt magic horse, igy kapott egy olyan fordulot amiben valoban ongyilkos lett.

magic horse egyebkent hires arrol, hogy o volt az elso aki miatt jelentosen belenyultak a programba, meghozza egy zombi no szemelyeben. az urban legend szerint magic horse felfedezte, hogy a szintszivott karival idealisan lehet apritani az alacsonyabb szintueket, igy egy viszonylag eros karival alacsony szinten jo par karaktert levert az oreg varazslok kornyeken. miklos elegansan berakott a mozgasainak utvonalaba egy zombi faju karaktert akinel jo par, 20(?) bunko volt. igy magic horse egy picit tulterhelodott. :)

ez a sztori sokaig keringett az elso tf klubban, sajna a fordulot szemely szerint en nem olvastam.. :)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.06.11. 13:50Szerinted ez a válasz:
nem, egyetlen kalandozó használhatta (asszem Dalamar, de nem biztos). A parancs hatását is erre az egy alkalomra írták. Valamelyik TF-talin (talán '98ban vagy '99ben) ki volt rakva a forcsi...
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz