Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[08:46] carter: tesztcsatára mennyit kell várni?
[20:52] Titusz mester: moa varázsdoboz feltalálja
[17:11] Yoro: 1133 elég, kevesebb nem ismert. :-)
[14:34] malvern: Tudja valaki, hogy a bronztiara mekkora IQ-tól található fel?
[22:08] Danair: kiírja hogy van 821 BUL forduló csak nem küldi ki, de nem is nyitja meg
[22:06] Danair: szerintem be fog rohadni a letöltő
[20:56] Twang: Sajnáljuk, a termik hiánycikk!
[19:56] Yoro: Nem.
[19:31] Neal: elindult akkor ma az event?
[15:22] Pakmara: túlságosan el lettek verve legutóbb..
[14:41] Danair: na nem jönnek a termikek :P
[14:08] Rek: essz.kristályból vortexvesszőt készít
[14:07] Rek: A H 2069 350 parancs hatására a megadott darabszámú
[14:05] albertus: 2069
[13:44] carter: essz.krist mivel lehet vortexvesszővé alakítani?
 
Jelenleg bejelentkezve:
Chazen, Titusz mester, torryl
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A szörnyek tárgydezintegraló képessgénél számít a tárgy értéke, vagy csak a tárgy mentődobása ? És nem átadható tárgyakat választ a gép ?
Ki/mikor kérdezte:Salle - 2004-06-11 10:59:00
Kérdés kategóriája:Képletek
Legvalószínűbb válasz:nem atadhato targy is elveszhet dezintegralo sugar altal. pl adamantit cucc
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.06.11. 13:04Szerinted ez a válasz:
nem atadhato targy is elveszhet dezintegralo sugar altal. pl adamantit cucc
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2004.06.11. 13:02Szerinted ez a válasz:
Csak a tárgy adott támadásforma (tűz, jég, stb.) elleni mentődobása számít, és véletlenszerűen választ a gép tárgyat.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz