Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
 
Jelenleg bejelentkezve:
Bunkó's Big Ben
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Lehetek-e egyszerre két kalandozónak is a tanítványa?
Ki/mikor kérdezte:Nyul - 2009-03-18 12:51:00
Kérdés kategóriája:Istenek, hit
Legvalószínűbb válasz:Lehetsz egyszerre két mesternek a tanítványa, én is egyszerre voltam Kharizmosszal anno Thoron-Laure-nak és Gorhudnak is a tanítványa. Hadd ne bizonygassam. Hidd el.
A dolog a másik oldalról nem működik, tehát egy mesternek nem lehet két tanítványa. Mert a másodiknak átadott szimbólum aut. felülírja az első tanítvánnyá fogadást.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.03.18. 14:26Szerinted ez a válasz:
Lehetsz egyszerre két mesternek a tanítványa, én is egyszerre voltam Kharizmosszal anno Thoron-Laure-nak és Gorhudnak is a tanítványa. Hadd ne bizonygassam. Hidd el.
A dolog a másik oldalról nem működik, tehát egy mesternek nem lehet két tanítványa. Mert a másodiknak átadott szimbólum aut. felülírja az első tanítvánnyá fogadást.
 
Nyul - 2009.03.18. 13:53A válasz nem értékelhető!
29. szintűként kaptam egy szimbólumot, léptem egy szintet, kéne még 2, hogy teljesüljön a küldije az első kalandozónak. Most 30. szintű vagyok, ha kapok egy szimbit, az felülírja az elsőt, és az felejtős, vagy addig míg az első nem teljesül, nem számol másodikat, netán mehet párhuzamosan is a 2?
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz