Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[18:44] Salle: de a tuti egy kör és H 1 50 20 mondjuk :)
[18:43] Salle: működnie kellene :P
[17:58] albertus: A mini olira is jó az aut. jelentkezés?
[13:53] Jakab: nini egy őskövület... üdv Killer :)
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
[11:20] Gwill: A helyzet, h én is szabin és elkerülte a figyelmem :)
[09:03] Salle: lásd "JV szabi" topic 😉
[15:35] Gwill: Köszi
[15:29] pterois: JV szabi
[15:05] Gwill: Nem tudjátok, van a héten Beho ügyfélszolgálat? köszi
[13:34] Kati: Elindult az olimpiai hírnök. :)
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Lehetek-e egyszerre két kalandozónak is a tanítványa?
Ki/mikor kérdezte:Nyul - 2009-03-18 12:51:00
Kérdés kategóriája:Istenek, hit
Legvalószínűbb válasz:Lehetsz egyszerre két mesternek a tanítványa, én is egyszerre voltam Kharizmosszal anno Thoron-Laure-nak és Gorhudnak is a tanítványa. Hadd ne bizonygassam. Hidd el.
A dolog a másik oldalról nem működik, tehát egy mesternek nem lehet két tanítványa. Mert a másodiknak átadott szimbólum aut. felülírja az első tanítvánnyá fogadást.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.03.18. 14:26Szerinted ez a válasz:
Lehetsz egyszerre két mesternek a tanítványa, én is egyszerre voltam Kharizmosszal anno Thoron-Laure-nak és Gorhudnak is a tanítványa. Hadd ne bizonygassam. Hidd el.
A dolog a másik oldalról nem működik, tehát egy mesternek nem lehet két tanítványa. Mert a másodiknak átadott szimbólum aut. felülírja az első tanítvánnyá fogadást.
 
Nyul - 2009.03.18. 13:53A válasz nem értékelhető!
29. szintűként kaptam egy szimbólumot, léptem egy szintet, kéne még 2, hogy teljesüljön a küldije az első kalandozónak. Most 30. szintű vagyok, ha kapok egy szimbit, az felülírja az elsőt, és az felejtős, vagy addig míg az első nem teljesül, nem számol másodikat, netán mehet párhuzamosan is a 2?
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz