Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[11:52] játékvezető: valójában csak beírtuk annak, aki jelezte
[11:51] játékvezető: rossz szóhanálat volt, hogy "javítottuk"
[11:41] Danair: nem, nem jelentek meg
[10:41] Miko: javitottak, megjelentek a jutalmak
[10:20] Pjtor: itt a bizonyitek ra, hogy rossz a szamlaszamod
[09:59] Danair: Jaja nincsenek befizetési jutalmak
[08:24] Neal: Grat a helyezetteknek!
[13:51] Chan: Alaria: grat! :)
[11:36] Gwill: valami fura random probléma lehet, mert több embernek sem jelentek meg az ikonok
[11:33] cobal: A problémám a kis ikonok hiánya.
[10:51] Titusz mester: Azokat szet lehet osztani. Ld . Karakterek mellett a kis ikonok
[09:35] cobal: Sziasztok! Befizetési jutalmak késve érkeznek? Csak zsetonokat kaptam.
[04:37] Alaria: Minden idok legsikeresebb olimpiam lett! :)
[23:05] cabal: Köszönjük a szervezést és a levezetést a résztvevőknek! :)
[20:52] Garaz: Kati,köszönjük a szervezést, megint jó volt a tali!
 
Jelenleg bejelentkezve:
torryl, Neal
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Szeljaras+trikornis nyereg+moa tavcso mukodik egyutt? Tehat 6 tvp lesz egy mozgas?
Ki/mikor kérdezte:avas - 2009-02-10 16:16:00
Kérdés kategóriája:Teleportok, közlekedés
Legvalószínűbb válasz:Igen, működik, de nyilván arra figyelned kell, hogy a megterheltséged hogy játszik, mert az ugye egyből +TVP/mozgás...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

ssanya - 2009.07.08. 23:22A válasz nem értékelhető!
Köszönöm a válaszokat, ez azért eléggé gáz...
 
Yoro - 2009.07.08. 23:20A válasz nem értékelhető!
Nyereggel 8 tvp.
 
Yoro - 2009.07.08. 22:22A válasz nem értékelhető!
Nyereg nélkül 6 tvp.
 
ssanya - 2009.07.08. 00:28A válasz nem értékelhető!
Ha széljárást varázsolok 130%-os megterheltségen, és van nálam moa távcső, akkor 5 pontért (5+1-1), vagy 6 pontért lépek? Azaz a megterheltséget vagy a távcsövet számolja előbb a program?

Ugyanez trikornis nyereggel bővítve, azaz: előbb számolja a trikornis nyerget utána a megterheltséget, majd ebből jön le a távcső (7 tvp)? Vagy előbb a távcső, majd a nyereg, és a megterheltség (8 tvp)?

Vagy valahogyan teljesen másképpen megy?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.02.10. 17:21Szerinted ez a válasz:
Igen, működik, de nyilván arra figyelned kell, hogy a megterheltséged hogy játszik, mert az ugye egyből +TVP/mozgás...
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz