Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Katerina
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Szeljaras+trikornis nyereg+moa tavcso mukodik egyutt? Tehat 6 tvp lesz egy mozgas?
Ki/mikor kérdezte:avas - 2009-02-10 16:16:00
Kérdés kategóriája:Teleportok, közlekedés
Legvalószínűbb válasz:Igen, működik, de nyilván arra figyelned kell, hogy a megterheltséged hogy játszik, mert az ugye egyből +TVP/mozgás...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

ssanya - 2009.07.08. 23:22A válasz nem értékelhető!
Köszönöm a válaszokat, ez azért eléggé gáz...
 
Yoro - 2009.07.08. 23:20A válasz nem értékelhető!
Nyereggel 8 tvp.
 
Yoro - 2009.07.08. 22:22A válasz nem értékelhető!
Nyereg nélkül 6 tvp.
 
ssanya - 2009.07.08. 00:28A válasz nem értékelhető!
Ha széljárást varázsolok 130%-os megterheltségen, és van nálam moa távcső, akkor 5 pontért (5+1-1), vagy 6 pontért lépek? Azaz a megterheltséget vagy a távcsövet számolja előbb a program?

Ugyanez trikornis nyereggel bővítve, azaz: előbb számolja a trikornis nyerget utána a megterheltséget, majd ebből jön le a távcső (7 tvp)? Vagy előbb a távcső, majd a nyereg, és a megterheltség (8 tvp)?

Vagy valahogyan teljesen másképpen megy?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.02.10. 17:21Szerinted ez a válasz:
Igen, működik, de nyilván arra figyelned kell, hogy a megterheltséged hogy játszik, mert az ugye egyből +TVP/mozgás...
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz