Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[18:44] Salle: de a tuti egy kör és H 1 50 20 mondjuk :)
[18:43] Salle: működnie kellene :P
[17:58] albertus: A mini olira is jó az aut. jelentkezés?
[13:53] Jakab: nini egy őskövület... üdv Killer :)
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
[11:20] Gwill: A helyzet, h én is szabin és elkerülte a figyelmem :)
[09:03] Salle: lásd "JV szabi" topic 😉
[15:35] Gwill: Köszi
[15:29] pterois: JV szabi
[15:05] Gwill: Nem tudjátok, van a héten Beho ügyfélszolgálat? köszi
[13:34] Kati: Elindult az olimpiai hírnök. :)
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Szeljaras+trikornis nyereg+moa tavcso mukodik egyutt? Tehat 6 tvp lesz egy mozgas?
Ki/mikor kérdezte:avas - 2009-02-10 16:16:00
Kérdés kategóriája:Teleportok, közlekedés
Legvalószínűbb válasz:Igen, működik, de nyilván arra figyelned kell, hogy a megterheltséged hogy játszik, mert az ugye egyből +TVP/mozgás...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

ssanya - 2009.07.08. 23:22A válasz nem értékelhető!
Köszönöm a válaszokat, ez azért eléggé gáz...
 
Yoro - 2009.07.08. 23:20A válasz nem értékelhető!
Nyereggel 8 tvp.
 
Yoro - 2009.07.08. 22:22A válasz nem értékelhető!
Nyereg nélkül 6 tvp.
 
ssanya - 2009.07.08. 00:28A válasz nem értékelhető!
Ha széljárást varázsolok 130%-os megterheltségen, és van nálam moa távcső, akkor 5 pontért (5+1-1), vagy 6 pontért lépek? Azaz a megterheltséget vagy a távcsövet számolja előbb a program?

Ugyanez trikornis nyereggel bővítve, azaz: előbb számolja a trikornis nyerget utána a megterheltséget, majd ebből jön le a távcső (7 tvp)? Vagy előbb a távcső, majd a nyereg, és a megterheltség (8 tvp)?

Vagy valahogyan teljesen másképpen megy?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.02.10. 17:21Szerinted ez a válasz:
Igen, működik, de nyilván arra figyelned kell, hogy a megterheltséged hogy játszik, mert az ugye egyből +TVP/mozgás...
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz