Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[11:52] játékvezető: valójában csak beírtuk annak, aki jelezte
[11:51] játékvezető: rossz szóhanálat volt, hogy "javítottuk"
[11:41] Danair: nem, nem jelentek meg
[10:41] Miko: javitottak, megjelentek a jutalmak
[10:20] Pjtor: itt a bizonyitek ra, hogy rossz a szamlaszamod
[09:59] Danair: Jaja nincsenek befizetési jutalmak
[08:24] Neal: Grat a helyezetteknek!
[13:51] Chan: Alaria: grat! :)
[11:36] Gwill: valami fura random probléma lehet, mert több embernek sem jelentek meg az ikonok
[11:33] cobal: A problémám a kis ikonok hiánya.
[10:51] Titusz mester: Azokat szet lehet osztani. Ld . Karakterek mellett a kis ikonok
[09:35] cobal: Sziasztok! Befizetési jutalmak késve érkeznek? Csak zsetonokat kaptam.
[04:37] Alaria: Minden idok legsikeresebb olimpiam lett! :)
[23:05] cabal: Köszönjük a szervezést és a levezetést a résztvevőknek! :)
[20:52] Garaz: Kati,köszönjük a szervezést, megint jó volt a tali!
 
Jelenleg bejelentkezve:
Rek, Peradur
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha elfelejtetem magammal azt a TK-t amibe meg lehet szerezni a vörös dragnitot (1744) es ujra megcsinalom akkor azt meg tudom szerezni meg 1x es be tudom epiteni 1 masik fegyverbe is?
Ki/mikor kérdezte:Bonyok - 2009-01-17 12:56:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Megszerezheted még egyszer, de nem fogod tudni másik fegyverbe berakni.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.01.19. 17:41Szerinted ez a válasz:
Ez valóban így van ugyanis nekem van konkrétan kettő, és azt írja ki hogy ez már hozzá van rendelve egy másik tárgyadhoz, akármennyi van nálad csak 1db hatása fog érvényesülni, és az is csak akkor, ha beleraktad már egy tárgyadba és azt KF-elted is...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.01.17. 14:24Szerinted ez a válasz:
Megszerezheted még egyszer, de nem fogod tudni másik fegyverbe berakni.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz