Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:25] Neal: bakker és tényleg, kapkodós UL pm elírás, sry :-(
[17:19] Tihor Miklós: fixálom majd amint tudom, de addig is, kérlek NE
[17:19] Tihor Miklós: Neal v nem tomki légyszi ne küldözgess be ult FKT 6691 meg hasonló paranccsal
[16:48] Katerina: ohhh nincs letolto
[14:54] Kadera: Így elég nehéz nevezni az olimpiára.
[11:26] Kadera: Letöltés nem megy :(
[18:44] Salle: de a tuti egy kör és H 1 50 20 mondjuk :)
[18:43] Salle: működnie kellene :P
[17:58] albertus: A mini olira is jó az aut. jelentkezés?
[13:53] Jakab: nini egy őskövület... üdv Killer :)
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Neal
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha elfelejtetem magammal azt a TK-t amibe meg lehet szerezni a vörös dragnitot (1744) es ujra megcsinalom akkor azt meg tudom szerezni meg 1x es be tudom epiteni 1 masik fegyverbe is?
Ki/mikor kérdezte:Bonyok - 2009-01-17 12:56:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Megszerezheted még egyszer, de nem fogod tudni másik fegyverbe berakni.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.01.19. 17:41Szerinted ez a válasz:
Ez valóban így van ugyanis nekem van konkrétan kettő, és azt írja ki hogy ez már hozzá van rendelve egy másik tárgyadhoz, akármennyi van nálad csak 1db hatása fog érvényesülni, és az is csak akkor, ha beleraktad már egy tárgyadba és azt KF-elted is...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2009.01.17. 14:24Szerinted ez a válasz:
Megszerezheted még egyszer, de nem fogod tudni másik fegyverbe berakni.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz