Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Rek, Miko
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Normál taumaturgiás varázslat tanulásakor is beszámít a tudatturbó ill. kf-elt tárgyak által adott +szakértelem?
Ki/mikor kérdezte:Chan - 2008-04-12 20:36:00
Kérdés kategóriája:Teo-Tau
Legvalószínűbb válasz:A tárgyak bónuszát használhatod, de a tudatturbót nem.

"Ha tudatturbóval növeled taumaturgiádat, nem tanulhatsz meg olyan varázslatokat, amihez turbó nélkül nem elég a taumaturgia szinted, de a varázslatok listáját megkapod." A VTN encéből.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2008.04.14. 13:26Szerinted ez a válasz:
Egy kis trukk van a dologban, a turbo ott szamit, hogy latod a varazslatot mikor belepsz, de nem tudod megtanulni vele.
Mert tanulaskor leveszi a progi, anno mikor ezt reklamaltam, hogy megteveszto, azt a valaszt kaptam, hogy igy konnyebben beloheto szamunkra a tanulashoz szukseges limit.
 
Chan - 2008.04.12. 23:47A válasz nem értékelhető!
Sőt! Olyan is van akinek még kisebb!
 
ssanya - 2008.04.12. 23:16A válasz nem értékelhető!
Nem mondod, hogy 40es a tauja bármely karakterednek
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2008.04.12. 22:42Szerinted ez a válasz:
A tárgyak bónuszát használhatod, de a tudatturbót nem.

"Ha tudatturbóval növeled taumaturgiádat, nem tanulhatsz meg olyan varázslatokat, amihez turbó nélkül nem elég a taumaturgia szinted, de a varázslatok listáját megkapod." A VTN encéből.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2008.04.12. 22:41Szerinted ez a válasz:
A turbó sehol sem számít, vagyis nem tudsz turbózott szakértelemmel varázslatot tanulni, ha az alap szakértelmed nem éri el a limitet.
A turbó az ősvariknál sem számít!
 
Chan - 2008.04.12. 22:37A válasz nem értékelhető!
Konkrétan lehet-e pl. időtorzítást tanulni 40es alap tau-val és ujjkarikával és/vagy turbóval, egyéb tárgyakkal?
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz