Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[11:52] játékvezető: valójában csak beírtuk annak, aki jelezte
[11:51] játékvezető: rossz szóhanálat volt, hogy "javítottuk"
[11:41] Danair: nem, nem jelentek meg
[10:41] Miko: javitottak, megjelentek a jutalmak
[10:20] Pjtor: itt a bizonyitek ra, hogy rossz a szamlaszamod
[09:59] Danair: Jaja nincsenek befizetési jutalmak
[08:24] Neal: Grat a helyezetteknek!
[13:51] Chan: Alaria: grat! :)
[11:36] Gwill: valami fura random probléma lehet, mert több embernek sem jelentek meg az ikonok
[11:33] cobal: A problémám a kis ikonok hiánya.
[10:51] Titusz mester: Azokat szet lehet osztani. Ld . Karakterek mellett a kis ikonok
[09:35] cobal: Sziasztok! Befizetési jutalmak késve érkeznek? Csak zsetonokat kaptam.
[04:37] Alaria: Minden idok legsikeresebb olimpiam lett! :)
[23:05] cabal: Köszönjük a szervezést és a levezetést a résztvevőknek! :)
[20:52] Garaz: Kati,köszönjük a szervezést, megint jó volt a tali!
 
Jelenleg bejelentkezve:
Kregon
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha előző kör végén az utolsó mezőn maradt egy szörny, és ez egy szörnyfészek, kétparaméteres T hatására megtámadom mindkettőt?
Ki/mikor kérdezte:Yoro - 2008-04-09 09:28:00
Kérdés kategóriája:Tanácsok, taktikák
Legvalószínűbb válasz:Egy mezőn egyszerre csak egy azonos fajúval csatázhatsz, így a másik elől autómatice elbújsz.

Ez alól kivétel az IM-re szörny, és a TF X 10 parancsok, ahol jöhet azonos fajú, de utóbbinál csak akkor jöhet azonos fajú, ha az előzőt megölted. Ha nem, akkor az a másik már nem jön.

Ha SZK-ztad a szörnyet a fészken akkor az fixxen jön SZK-ra, de utánna ha kiadsz egy T-t, nem történik majd semmi se...

A konkrét kérdésre a konkrét válasz pedig: ha a két szörny különböző, akkor SEM támadod meg (T x y) parancsra, de ha két külön sorban, egyesével adod ki, és persze más még nem járt arra, hogy leüsse a moncát, akkor úgy menni fog...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2008.04.09. 12:14Szerinted ez a válasz:
Egy mezőn egyszerre csak egy azonos fajúval csatázhatsz, így a másik elől autómatice elbújsz.

Ez alól kivétel az IM-re szörny, és a TF X 10 parancsok, ahol jöhet azonos fajú, de utóbbinál csak akkor jöhet azonos fajú, ha az előzőt megölted. Ha nem, akkor az a másik már nem jön.

Ha SZK-ztad a szörnyet a fészken akkor az fixxen jön SZK-ra, de utánna ha kiadsz egy T-t, nem történik majd semmi se...

A konkrét kérdésre a konkrét válasz pedig: ha a két szörny különböző, akkor SEM támadod meg (T x y) parancsra, de ha két külön sorban, egyesével adod ki, és persze más még nem járt arra, hogy leüsse a moncát, akkor úgy menni fog...
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz