Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:39] jokesz: köszönöm!
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Yoro
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha előző kör végén az utolsó mezőn maradt egy szörny, és ez egy szörnyfészek, kétparaméteres T hatására megtámadom mindkettőt?
Ki/mikor kérdezte:Yoro - 2008-04-09 09:28:00
Kérdés kategóriája:Tanácsok, taktikák
Legvalószínűbb válasz:Egy mezőn egyszerre csak egy azonos fajúval csatázhatsz, így a másik elől autómatice elbújsz.

Ez alól kivétel az IM-re szörny, és a TF X 10 parancsok, ahol jöhet azonos fajú, de utóbbinál csak akkor jöhet azonos fajú, ha az előzőt megölted. Ha nem, akkor az a másik már nem jön.

Ha SZK-ztad a szörnyet a fészken akkor az fixxen jön SZK-ra, de utánna ha kiadsz egy T-t, nem történik majd semmi se...

A konkrét kérdésre a konkrét válasz pedig: ha a két szörny különböző, akkor SEM támadod meg (T x y) parancsra, de ha két külön sorban, egyesével adod ki, és persze más még nem járt arra, hogy leüsse a moncát, akkor úgy menni fog...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2008.04.09. 12:14Szerinted ez a válasz:
Egy mezőn egyszerre csak egy azonos fajúval csatázhatsz, így a másik elől autómatice elbújsz.

Ez alól kivétel az IM-re szörny, és a TF X 10 parancsok, ahol jöhet azonos fajú, de utóbbinál csak akkor jöhet azonos fajú, ha az előzőt megölted. Ha nem, akkor az a másik már nem jön.

Ha SZK-ztad a szörnyet a fészken akkor az fixxen jön SZK-ra, de utánna ha kiadsz egy T-t, nem történik majd semmi se...

A konkrét kérdésre a konkrét válasz pedig: ha a két szörny különböző, akkor SEM támadod meg (T x y) parancsra, de ha két külön sorban, egyesével adod ki, és persze más még nem járt arra, hogy leüsse a moncát, akkor úgy menni fog...
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz