Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:39] jokesz: köszönöm!
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Chan
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha isteni küldetés valamely FNO-s képességből egy bizonyos szint elérése, akkor rögtön imádkozhatom le a küldit, ahogy megkapom, ha már előtte megvan a szükséges szint a képességből?
Ki/mikor kérdezte:ssanya - 2008-04-01 23:36:00
Kérdés kategóriája:Istenek, hit
Legvalószínűbb válasz:El fogja fogadni.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

ssanya - 2008.04.02. 21:04A válasz nem értékelhető!
Hm, ez érdekes, Annak, mert egy másik kérdésben az a válasz született, hogy a tárgyak által adott plusz nem számít!
 
Ababo - 2008.04.02. 11:00A válasz nem értékelhető!
Ide tartozik tagabb ertelemben:
A kolt esl legalabb x kepessegedre 4 v 3 FNO-t, azt targyakkal is lehet teljesiteni v csak ugy, h mindegyikre rateszek annyit?
 
Annak - 2008.04.02. 10:22A válasz nem értékelhető!
Sőt, úgy is el fogja fogadni, ha 1-es a képességed, és tárgyak adják a szükséges pluszt.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2008.04.02. 08:20Szerinted ez a válasz:
El fogja fogadni.
 
ssanya - 2008.04.02. 01:37A válasz nem értékelhető!
Vagy ha Sheranosként van 4es regenerációm, mikor megkapom a küldit, akkor még 400 FNO-t rá kell költeni?
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz