Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
 
Jelenleg bejelentkezve:
Kati, Jakab, Pakmara
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A KOTB parancs is törlődik következő kör elején, mint pl a TK, vagy addig érvényben marad, míg be nem ajánlanak / nem törlöm?
Ki/mikor kérdezte:Nyul - 2008-02-05 12:47:00
Kérdés kategóriája:Parancsok
Legvalószínűbb válasz:Addig érvényes, míg valaki be nem ajánl, szóval ne rettegj, míg ki nem adsz másik KOTB parancsot addig az él amit utoljára kiadtál.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Nyul - 2008.02.06. 08:39A válasz nem értékelhető!
Kösz ;-) Úgy merült föl, hogy nem emlékeztem, elolvastam az enc-et, és nem volt tiszta. És a TK végrehajtása is szándéknyilatkozat, de ha mész egy kötr, és nem adod ki annak a végén is a TK-t, b@sz6od. Továbbá a KOTL-nél is meg lehet szívni ha valaki folyamatosan ellép, ez még rémlett, mert a Fekete Druida Kt-t vagy ötödszörre sikerült megalapítani.
És inkább kérdezek, mint szopjak, bocs.
 
mcrain - 2008.02.05. 20:26A válasz nem értékelhető!
Így van, megerősítem. Nem érdekes, hogy hol vagy mikor adtad ki. Ez gyak. egy szándéknyilakozat. Attól, hogy odébb mész 3 mérfölddel, a szándékod, miszerint csatlakozni szeretnél egy KT-hoz, nem változik. Nem is értem, hogy merült fel ez a kérdés.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2008.02.05. 15:07Szerinted ez a válasz:
Addig érvényes, míg valaki be nem ajánl, szóval ne rettegj, míg ki nem adsz másik KOTB parancsot addig az él amit utoljára kiadtál.
 
goyslee - 2008.02.05. 14:38A válasz nem értékelhető!
Ha jól emlékszem, egy hónapig érvényes. De nem vagyok benne biztos, ezért nem is teszem értékelhetővé a választ. Majd jönnek a nagyobb tudásúak és megcáfolnak, vagy megerősítenek :)
 
Nyul - 2008.02.05. 13:49A válasz nem értékelhető!
Hogy teljesen világos legyen: kiadtam a KOTB parancsot, letáboroztam. De odébb kéne lépnem, hogy város mezőn legyek, és be tudjanak ajánlani. A következő körben újra ki kell adnom a KOTB-t, vagy érvényes marad ez?
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz