Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[15:01] Kati: Ma kb. 16.30-tól holnap 19.30-ig nem lesz táplálás a találkozó miatt. Köszönjük a türelmeteket!
[07:46] Salle: délutánig lépjen mindenki, ne legyen a pénzekkel gond ;-)
[15:36] Salle: *\-(^o^)-/*
[15:34] Salle: all-in mindenre *\-(>o
[11:48] patrik: Harcra fel , ma győzni kell :)
[11:38] Kati: Titanitdukát aukció elindult. :)
[18:36] Salle: ha pedig kell az optimális jelentkezés akkor tali előtte hétvégén bedobsz egy kört beállításokkal
[18:35] Salle: Aki lemaradt: mindig kiraktuk eddig amikor jön a futár. Akkor egy forduló , H 1 50 :)
[17:02] cabal: opsz. ez az olimpia is kimarad. :S
[00:09] Alaria: Zoli nincs? Ugyfelszoli 2 napja nem valaszol... :(
[21:22] Salle: nekem is egyszerű, 5x 9 kat közepe-vége :D
[20:31] pterois: nekem egyszerű a képlet, hetedik kategória közepe-vége... :D
[20:25] Salle: örülök hogy tudtam jelentkezni egyáltalán mindenkivel elfogadhatóan :D
[20:23] Salle: én nem akartam védővel szarakodni, top 10-hez kevés lett volna amúgy is :P
[20:11] Bruti: remeelm sok vedos lesz, es csapoljuk egymast suhh suhh
 
Jelenleg bejelentkezve:
Yoro, Pakmara
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Az enc szerint nem lehet egyszerre ket beidomitott allat ugyanabbol a tipusbol. Azert elkezdhetem az uj allat idomitasat vagy elotte meg kell "szabadulnom" a regitol?
Ki/mikor kérdezte:avas - 2007-11-13 09:09:00
Kérdés kategóriája:SZK, szörnytartás
Legvalószínűbb válasz:A valtozasok a ket fordulod kozotben a kovetkezoket irja:

* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.


* Nem lehetett a FOG parancsot törölni, ha egy olyan szörnyre vonatkozott, amilyen szerepelt az adott karakter befogott szörnyei között. Ezt javítottuk. Meglévőt törölni lehet, újat kiadni nem.

A dolog itt tekintheto meg, a vegen van.

Mindezek alapjan immar NEM lehet olyat tenni, hogy 2 barmilyen ( idomitott vagy idomitatlan ) lenyed legyen egyszerre ugyanabbol.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

petyusz - 2007.11.15. 05:08A válasz nem értékelhető!
akkor ezek szerint nem a jo valasz lett berakva... sztem Danairnak van igaza, lehet nalad pl. ket hatas ha kulonbozo szorny, de csak egy lehet idomitva, elkezdeni sem tudod addig a masikat mig az nalad van
 
avas - 2007.11.14. 11:59A válasz nem értékelhető!
na jo. nekem a tipus egyertelmu volt h azt jelenti h pl. teherhordo vagy malhas. azt h sarkanybebi inkabb egy adott fajnak mondanam. de nyilvan errol elterhetnek a velemenyek.
 
Tib - 2007.11.14. 00:23A válasz nem értékelhető!
Aham!
Szoval szamotokra az azonos tipus az azt jelenti, hogy pl. 2 teherhordo.
Namost szamomra az azonos tipus az azt jelenti, hogy pl. 2 hoarian sarkanybebi.
Igy mar mas a leanyzo fekvese, ez esetben igen, el lehet fogni masik teherhordot, de nem lehet elkezdeni a beidomitasat.
Ugy emlexem.
Hmm.. a szovegi ertelmezes mas - mas eredmenyt adott ezexerint tobb embernel is, ez esetben at kell fogalmazni a valaszt es egy teljes, mind2 esetre vonatkozo valaszt adni.
Talan holnap
 
avas - 2007.11.13. 21:53A válasz nem értékelhető!
elfogni el lehet az biztos, hiszen pont azt csinaltam tegnap. viszont biztosra akrtam menni igy inkabb leoltem az azukat mielott belekezdtem a sarkanybebi idomitasaba.
 
Danair - 2007.11.13. 19:14A válasz nem értékelhető!
Ugyanabból a típusból mit akar jelenteni akkor?? pl. 2 pattanóböde?

Azt el sem tudod fogni, automatikusan bunyózol vele.

2 málhás? Ez lehet de csak akkor idomítható az egyik, ha nincs idomítva a másik...
 
FlyXan - 2007.11.13. 18:44A válasz nem értékelhető!
Tib válaszai tuti nem jók, mert nem a kérdésre válaszolt .
 
Tib - 2007.11.13. 18:18 0 Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (91%), Hamis (9%) relevancia: 99
A valtozasok a ket fordulod kozotben a kovetkezoket irja:

* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.


* Nem lehetett a FOG parancsot törölni, ha egy olyan szörnyre vonatkozott, amilyen szerepelt az adott karakter befogott szörnyei között. Ezt javítottuk. Meglévőt törölni lehet, újat kiadni nem.

A dolog itt tekintheto meg, a vegen van.

Mindezek alapjan immar NEM lehet olyat tenni, hogy 2 barmilyen ( idomitott vagy idomitatlan ) lenyed legyen egyszerre ugyanabbol.
 
Arisztotelész - 2007.11.13. 13:19A válasz nem értékelhető!
Nem kötelező az SZM, a szörnypiacon való eladás majd visszavásárlás sokkal elegánsabb. -> ekkor ugya visszavadul a monc.

Az újításról nem took, nemrég még ez a verz. működött...
 
Kasul Herolf - 2007.11.13. 13:18A válasz nem értékelhető!
Pedig a 3-4. válasz az igaz...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.11.13. 12:15Szerinted ez a válasz:
Nemreg volt egy valtoztatas, mely ezentul meggatolja, hogy el lehessen fogni olyan lenyt, amellyel mar rendelkezel.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.11.13. 11:11Szerinted ez a válasz:
El sem tudod fogni, mert kiírja, hogy nem lehet két ugyanolyan típusú állatod ! ! ! úgyhogy kötelező az SZM xy...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.11.13. 10:31Szerinted ez a válasz:
Nem kezdheted el idomítani, csak ha előtte leölöd vagy elengedet a másikat...

Ha elkezdenéd idomítani azt írja ki, hogy nem lehet!!
 
pterois - 2007.11.13. 10:28Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (0%), Hamis (100%) relevancia: 144
elkezdheted idomítani, de teljesen beidomítani nem fogod tudni.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz