Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
 
Jelenleg bejelentkezve:
torryl, Shaden, Jakab, Neal, Alaria, yabba, Pakmara
7 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Teljes vámpírfelszerelés (kard, tőr, vért, kesztyű) ad valamilyen bónuszt?
Ki/mikor kérdezte:Annak - 2007-10-10 14:42:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Szerintem nem, mivel a kard és a tőr jóval régebben került játékba, mint a kesztyű és a vért (és ez utóbbi kettő tervezésekor szó se volt efféle extra bónuszról), tehát nem hiszem. Remélem nem voltam illúzió romboló.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: Elbírálás alatt...

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Spunk - 2007.10.11. 17:32A válasz nem értékelhető!
Azért még lehet orvoslni. Be kell rakni még több vámpiroskás tárgyat és _azokkal_ együtt már lehet hatása a set-nek :)
 
mcrain - 2007.10.11. 08:27A válasz nem értékelhető!
Ugyan, azt sajnálom, hogy akkoriban ez a lehetőség nem jutott eszembe...
 
Annak - 2007.10.11. 00:26A válasz nem értékelhető!
Danair: a vámpírÖLŐre pont nem egy vámpírnak van szüksége.

Trollkien: ez egy költői TB-kérdés volt, úgyhogy engem nem romboltál illuzórikusan.
 
Dess - 2007.10.10. 22:48A válasz nem értékelhető!
Ad. Ha megvan minden, akkor nem kell rettegned tolem.

Dess, vadlidemon osvampir
 
Danair - 2007.10.10. 22:35A válasz nem értékelhető!
vámpírölőt kihagytad vazzzeeee :)))))
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.10.10. 17:56Szerinted ez a válasz:
Szerintem nem, mivel a kard és a tőr jóval régebben került játékba, mint a kesztyű és a vért (és ez utóbbi kettő tervezésekor szó se volt efféle extra bónuszról), tehát nem hiszem. Remélem nem voltam illúzió romboló.
 
FlyXan - 2007.10.10. 17:18A válasz nem értékelhető!
Ja, fajod vámpírrá változik és ha az utolsó KF parancsnál a szabadban tartózkodsz, azonnal hamuvá égsz. .
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz