Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
 
Jelenleg bejelentkezve:
Salle, Jakab
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Hányféle dragnit illeszthető egy tárgyba?
Ki/mikor kérdezte:Annak - 2007-08-15 09:14:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Egy ( legalábbis ha az AK cikkének hinni lehet...)
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.10.16. 13:00Szerinted ez a válasz:
Ambar nem kapcsolodik szorosan a kerdeshez, de azt is erdemes megjegyezni, hogy hiaba szerzel 2 ugyanolyan dragnitot, a masodikat NEM tudod belehelyezni egy masmilyen targyba ( azaz az egyezo tipusu dragnitok szamatol fuggetlenul csak 1 targyba lehet oket tenni -> ezert nem erdemes pl. a draklenek ellenfeles TK-t ujracsinalni ).
 
Annak - 2007.10.16. 12:09 0 A válasz nem értékelhető!
Igen, csak 1 illeszthető bele:

fok 1743 918 összerendeled az 1743. tárgyat a 918. tárggyal
A smaragd dragnitot beleilleszted a kiválasztott tárgyadba. [10 pontot használtál fel, van még 767. Kapsz 12 VP-t.]


fok 1742 918 összerendeled az 1742. tárgyat a 918. tárggyal
A megadott tárgyban van már egy fókuszkristály. [0 pontot használtál fel, van még 767.]
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.08.16. 12:45Szerinted ez a válasz:
Egy ( legalábbis ha az AK cikkének hinni lehet...)
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz