Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[11:52] játékvezető: valójában csak beírtuk annak, aki jelezte
[11:51] játékvezető: rossz szóhanálat volt, hogy "javítottuk"
[11:41] Danair: nem, nem jelentek meg
[10:41] Miko: javitottak, megjelentek a jutalmak
[10:20] Pjtor: itt a bizonyitek ra, hogy rossz a szamlaszamod
[09:59] Danair: Jaja nincsenek befizetési jutalmak
[08:24] Neal: Grat a helyezetteknek!
[13:51] Chan: Alaria: grat! :)
[11:36] Gwill: valami fura random probléma lehet, mert több embernek sem jelentek meg az ikonok
[11:33] cobal: A problémám a kis ikonok hiánya.
[10:51] Titusz mester: Azokat szet lehet osztani. Ld . Karakterek mellett a kis ikonok
[09:35] cobal: Sziasztok! Befizetési jutalmak késve érkeznek? Csak zsetonokat kaptam.
[04:37] Alaria: Minden idok legsikeresebb olimpiam lett! :)
[23:05] cabal: Köszönjük a szervezést és a levezetést a résztvevőknek! :)
[20:52] Garaz: Kati,köszönjük a szervezést, megint jó volt a tali!
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A rd'val amulett, és a nt'lagod karkötő sebzéscsökkentése ütésenként, vagy ütéstípusonként (mint a regeneráció) érvényesül?
Ki/mikor kérdezte:Pata - 2007-07-05 15:10:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Mind a kettő támadásonként és ütésenként érvényesül, mint a regeneráció. (az amulett kb. 10-15 sebzéscsökkentést ad szerintem)
Feltettem a Zarknodos bejárásomat ide:

A lap alján ott a link a nyílvános forcsikra is.

Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Salle - 2007.07.10. 22:41A válasz nem értékelhető!
Lemaradt a link: http://users.iit.uni-miskolc.hu/~racz2/tf.html
 
Salle - 2007.07.10. 22:40 0 Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 64
Mind a kettő támadásonként és ütésenként érvényesül, mint a regeneráció. (az amulett kb. 10-15 sebzéscsökkentést ad szerintem)
Feltettem a Zarknodos bejárásomat ide:

A lap alján ott a link a nyílvános forcsikra is.

 
Pata - 2007.07.06. 10:33A válasz nem értékelhető!
Ha mondtok egy 141-es labibejárásos forcsit, aminél viseli az egyiket a kari az is elég jó. Egy UD'MROAG TÉPŐ -nél a nyolc támadás miatt jól látható a különbség (-30 vagy -240). Kibogarászom. Vagy más forcsik.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz