Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
[16:23] Neal: Ügyesbajos fórumban
[16:04] Kristos: Köszönöm a rám fordítot időt és figyelmet!
[16:03] Kristos: Milyen IM parancsok vannak? Im 0 2 hatására is csak egy isteni küldit enged leimátkozni...
[16:02] Kristos: Információt kérnék, mert az IM parancs egy kaszvaty, az enc sem írja minden válfaját!
[01:03] jokesz: Mintha az aukció is beragadt volna.
[00:14] Bunkó's Big Ben: UL manó nem dolgozik. :(
[17:39] Twang: 263, 264 kipucolva, jöhetnek a férgek
[15:41] Erila: Megoldva, köszi a JV-nek
[15:18] Erila: OK, köszi az infót, írtam. Remélem valaki dolgozik bent:)
[14:57] Erynome: a tápláló fut, szóval nem ölted meg :)
[14:56] Erynome: ha fekete, akkor csak beragadt a feltöltésed, írj az üfszolgálatra is felrakják kézzel
[14:41] Erila: lehet csináltam valami galibat, bocsi mindenkitol ha igy lenne
 
Jelenleg bejelentkezve:
Erila, torryl, Neal
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha ent pásztorbot van KF-elve, az által lőtt rovarfelhő egy olyan TK-s csatában, amikor én harcolok több ellenféllel, de egyedül (mások másokkal küzdenek :)), sebzi-e a felhő a társakat?
Ki/mikor kérdezte:ssanya - 2007-05-23 11:55:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Nem. A területre ható varázslatok csak akkor sebzik a társakat, ha többen harcoltok egy ellenféllel és nem akkor ha egyedül harcolsz több ellenféllel. Így lehet a sok gyenge szörnyet könnyen pusztítani Armageddonddan.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.05.25. 17:30Szerinted ez a válasz:
100% hogy nem, voltam TK-ban vele, és csak akkor sebez másokon, ha:
-Többen harcoltok egyszerre egy lény ellen.
-Többen harcoltok egyszerre több lény ellen.
-TK-ban mások által meghagyott lény ellen mentek megmaradt társaiddal.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.05.23. 14:14Szerinted ez a válasz:
Nem. A területre ható varázslatok csak akkor sebzik a társakat, ha többen harcoltok egy ellenféllel és nem akkor ha egyedül harcolsz több ellenféllel. Így lehet a sok gyenge szörnyet könnyen pusztítani Armageddonddan.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz