Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
[16:05] calen: Az UL küldés mindenesetre leállt. Ezt most biztató jelnek veszem.
[15:58] Pakmara: Ma fut a mini oli. vagy csúszik?
[17:25] Neal: bakker és tényleg, kapkodós UL pm elírás, sry :-(
[17:19] Tihor Miklós: fixálom majd amint tudom, de addig is, kérlek NE
[17:19] Tihor Miklós: Neal v nem tomki légyszi ne küldözgess be ult FKT 6691 meg hasonló paranccsal
[16:48] Katerina: ohhh nincs letolto
[14:54] Kadera: Így elég nehéz nevezni az olimpiára.
[11:26] Kadera: Letöltés nem megy :(
 
Jelenleg bejelentkezve:
Bunkó's Big Ben
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha ent pásztorbot van KF-elve, az által lőtt rovarfelhő egy olyan TK-s csatában, amikor én harcolok több ellenféllel, de egyedül (mások másokkal küzdenek :)), sebzi-e a felhő a társakat?
Ki/mikor kérdezte:ssanya - 2007-05-23 11:55:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Nem. A területre ható varázslatok csak akkor sebzik a társakat, ha többen harcoltok egy ellenféllel és nem akkor ha egyedül harcolsz több ellenféllel. Így lehet a sok gyenge szörnyet könnyen pusztítani Armageddonddan.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.05.25. 17:30Szerinted ez a válasz:
100% hogy nem, voltam TK-ban vele, és csak akkor sebez másokon, ha:
-Többen harcoltok egyszerre egy lény ellen.
-Többen harcoltok egyszerre több lény ellen.
-TK-ban mások által meghagyott lény ellen mentek megmaradt társaiddal.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.05.23. 14:14Szerinted ez a válasz:
Nem. A területre ható varázslatok csak akkor sebzik a társakat, ha többen harcoltok egy ellenféllel és nem akkor ha egyedül harcolsz több ellenféllel. Így lehet a sok gyenge szörnyet könnyen pusztítani Armageddonddan.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz