Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Erősitsetek meg,jól gondolom?Lovagi övcsat +támadása pl.nem érvényes möszehát pajzsra vagy Zarknod szemére de Pl Ting Ro Ce-re vagy faji pajzsra ok.
Ki/mikor kérdezte:albertus - 2007-04-29 19:13:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Azok a pajzsok amik fegyverkent vannak nyilvantartva, azokra nem hat. Egyeb megkotesek (tamadas, sebzes, sebzesfelfogas) nincsenek. Azaz pl a Faji, TingRoCe pajzsra hat
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Ababo - 2007.05.09. 11:37A válasz nem értékelhető!
Megerositelek, jol gondolod!
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.05.02. 12:37Szerinted ez a válasz:
Azok a pajzsok amik fegyverkent vannak nyilvantartva, azokra nem hat. Egyeb megkotesek (tamadas, sebzes, sebzesfelfogas) nincsenek. Azaz pl a Faji, TingRoCe pajzsra hat
 
albertus - 2007.05.02. 12:10A válasz nem értékelhető!
Ok,az encet olvastam,de mivel pl. a faji pajzs ad +sebzést a jobbkezes fegyverhez,ami épp lehet sz-v-ü tipus,nem számitanak-e ezek a +sebzést adó pajzsok is bele a kivételekbe?Ezért kérdeztem.
 
Kasul Herolf - 2007.05.02. 11:27A válasz nem értékelhető!
Az 1. válasz az enc-ből kivágva...(elfelejtettem beírni...)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.05.02. 11:26Szerinted ez a válasz:
Azokra a pajzsokra, amiket ütőfegyverként, vagy hegyes széle miatt vágófegyverként forgathatsz (vagy netán szúrófegyverként), a lovagi övcsat nem hat.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz